søger stof med bamser på.....hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
9 svar
1 synes godt om
23. marts 2013

Princesspigen

jeg går lidt og leger med tanken om at sy en sengerand og nogle gardiner til lillepigens værelse selv..

kunne godt tænke mig at finde noget stof i hvid eller baby lyserød med bamser på.. (IKKE UGLER!)

men syndes ikke rigtigt jeg ihværtifal på nettet kan finde noget stof alle det, men finder os hele tiden kun stof2000 og "stof og stil", så kan i hjælpe med nogle andre hjemmesider eller direkte link til noget jeg kan bruge ?  

og evt hvad skal jeg bruge til en sengerand ud over stof.. og evt nogle mål hvis nogle ligger inde med dem..

pladevat ?

noget kantebånd eller sådan noget ?

hvad bruger man til det man binder fast i sengen ?

håber i vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

VIPpigen

Princesspigen skriver:

jeg går lidt og leger med tanken om at sy en sengerand og nogle gardiner til lillepigens værelse selv..

kunne godt tænke mig at finde noget stof i hvid eller baby lyserød med bamser på.. (IKKE UGLER!)

men syndes ikke rigtigt jeg ihværtifal på nettet kan finde noget stof alle det, men finder os hele tiden kun stof2000 og "stof og stil", så kan i hjælpe med nogle andre hjemmesider eller direkte link til noget jeg kan bruge ?  

og evt hvad skal jeg bruge til en sengerand ud over stof.. og evt nogle mål hvis nogle ligger inde med dem..

pladevat ?

håber i vil hjælpe

Prøv at kigge her.

hvis der ikke lige er noget, så Google det på enten tysk eller engelsk, så kommer der nok masser af ideer...

mål har jeg ikke, men kan ikke anbefale pladevat, jeg syntes selv i 3 lag at det var noget møg, så vil istedet foreslå en tynd skummadras, bare 2-3 cm tyk, så kan den stå selv

Anmeld

23. marts 2013

bøllen

Princesspigen skriver:

pladevat ?

håber i vil hjælpe

ikke bamser men ......

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2013

Lene Unik

Jeg har ikke erfaring med at sy sengerend, men har nogle links til webshops med stof:

http://www.malika-rosa.dk/shop/frontpage.html

http://www.stofogsy.dk/

Anmeld

24. marts 2013

Kidztown

Har du kigget hos www.stofkiosken.dk

Anmeld

24. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
bøllen skriver:

ikke bamser men ......

Ej hvor er det sødt!!

Og til princessen : i stof og stil ka du købe noget rigtig tykt pladevat, som du godt ka bruge. Du ska måle siderne på tremmesengen, også gi den en extra 5cm i hver side til søm ( måske også lidt mere)

klip stoffet ud og lig det sammen forside til forside, så du ser på bagsiden af stoffet, lige det sammen med pladevattet med nåle. Sy det sammen, mens vattet vender ned mod symaskinen ( væk fra foden/ nålen ) Lad vær med at sy det helt sammen ( ca 10 cm ) Ræk hånden ind i hullet og vend den om. Sy hullet til.

Du ka sy dyvler i ( dem du binder dynebetræk sammen med i fodenden) 

Hvis jeg var dig ville jeg sy en sengerend der var ligeså høj som tremmesengen, så den ka bindes sammen på " overlæggeren?" og i bunden af tremmesengen.

Og ellers ka du også lave den i tynd skumgummi, så den ka stå selv. 

Ej håber den beskrivelse giver nogenlunde mening! Vh stine

Anmeld

24. marts 2013

Princesspigen

VIPpigen skriver:

Prøv at kigge her.

hvis der ikke lige er noget, så Google det på enten tysk eller engelsk, så kommer der nok masser af ideer...

mål har jeg ikke, men kan ikke anbefale pladevat, jeg syntes selv i 3 lag at det var noget møg, så vil istedet foreslå en tynd skummadras, bare 2-3 cm tyk, så kan den stå selv

hold op hvor er der rigtig meget sødt der..

men er det bare mig eller kan man ikke forstørre billederne så man bedere kan se ?

og evt hvordan omregner man prisen ?

Anmeld

24. marts 2013

Princesspigen

VIPpigen skriver:

Prøv at kigge her.

er yd og yard ? ? :-)

Anmeld

24. marts 2013

Baby2010/2013

Måske du kan finde noget her?

http://www.malika-rosa.dk/shop/cms-6.html

Anmeld

24. marts 2013

VIPpigen

Princesspigen skriver:

hold op hvor er der rigtig meget sødt der..

men er det bare mig eller kan man ikke forstørre billederne så man bedere kan se ?

og evt hvordan omregner man prisen ?

Kan desværre heller ikke gøre det større.

prisen kan omregnes på valutaomregneren.dk 

og yd er yard, det er lige under en meter.

Det eneste du skal huske er når du handler i USA, eller uden for eu, er told og moms regler. Du kan købe for under ca 1000 kr og kun betale moms (tror jeg det er). Det er chance for ikke at blive taget i tolden, så skal du intet betale, og ellers får du en regning fra post dk, om at din pakke er kommet, og du skal betale moms, og omkostningsbeløb til post dk. Hvis du vil undgå alt det, så køb gennem shop USA der betaler du din vare med moms, og den bliver sendt til nærmeste pakkekontor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.