Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
k-girl skriver: Hej.Skal ha taget blodprøve på onsdag Om jeg er gravid eller ej.Har ik de store forventninger da det hele tiden går galt.Har derfor taget en test og den var negativ.Mit spørgsmål lyder.Kan jeg regne med testen når der ikkeEr gået 14 dage?Jeg har ikke blødt.
Hej.Skal ha taget blodprøve på onsdag Om jeg er gravid eller ej.Har ik de store forventninger da det hele tiden går galt.Har derfor taget en test og den var negativ.Mit spørgsmål lyder.Kan jeg regne med testen når der ikkeEr gået 14 dage?Jeg har ikke blødt.
Jeg tror ikke du skal regne med det ene eller det andet før efter blodprøvers ;-) der alligevel et par dage til.
Det er ALT for tidligt at teste.. Der er masser af håb..
Jeg er meget øm omkring brysterne, er mere træt end jeg plejer og bliver hurtigere forpustet mår jeg laver noget.Har ingen ide om om jeg skal have min mensFor har Pco så det går lidt sine egen veje..
får du crinonen el. Lutinus?
Crinole
Det giver max brystspændinger så det kan du ikke regne med..
forpustet kan være overstimuooverstimoulering..
træthed er også normalt..
Lad være med at tage tests. Blodprøven ligger hvor den gør af en årsag: Der skal gå 14 dage før du kan regne med resultatet. Og prøv at ignorere de "tegn" din krop kommer med. Ens krop kan virkelig manipulere med én når man virkelig ønsker den baby.
Pøj pøj med det.
Hej... der er masser af håb endnu... Jeg tog et test 3 dage før BP og den var bragende negativ. Selv om at jeg godt vidste at det var alt for tideligt, var jeg bare sådan rigtig øv-øv..
Men sørme om BP'en ikke var positiv og har idag en søn på 16 måneder.
Krydser fingre for et godt resultat på Onsdag.
Jeg har aldrig testet før en BP, så jeg ved ikke om resultatet passer, men håbet er i hvert fald ikke ude, før du har fået svar på BP.
Og som andre også siger, så kan du desværre ikke stole på de tegn din krop sender lige nu, den er både påvirket af hormoner og håb.
Krydser fingre for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128