Jeg nåde det heldigvis.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
7 svar
4 synes godt om
23. marts 2013

MyLove E

Jeg skrev i går at jeg var blevet ringet op at min farmor havde det skidt. Så jeg tog der ned i dag sammen med min mormor så vi kunne sige farvel.
Hun havde det skidt var kold og blå og kunne kun sige ja og nej en gang i mellem. Vi var der i ca 5min og så besøgt min en af min mormors andre søstre som også bor på samme plejehjem. Inden vi gik hjem sagde vi farvel til farmor en sidste gang.
Vi kørte så ud til en tredje søster (ja de er mange søskende) og spiste frokost. :-)

Da vi kørte der fra gik der ca 45min så blev vi ringet op at nu var farmor sovet ind

Hun var gamle og klar til at ta her fra, Men det er stadig hårdt.
Nu har jeg ingen farmor, farfar eller far. Det er lidt mærkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Frk.S

Kondolerer.

Selvfølgelig er det hårdt, selvom hun var gammel og klar til at få fred. Det kan jeg tydeligt huske da min elskede oldemor døde. 

Godt du nåede at sige farvel.

Anmeld

23. marts 2013

Babydrøm

Tauf skriver:

Jeg skrev i går at jeg var blevet ringet op at min farmor havde det skidt. Så jeg tog der ned i dag sammen med min mormor så vi kunne sige farvel.
Hun havde det skidt var kold og blå og kunne kun sige ja og nej en gang i mellem. Vi var der i ca 5min og så besøgt min en af min mormors andre søstre som også bor på samme plejehjem. Inden vi gik hjem sagde vi farvel til farmor en sidste gang.
Vi kørte så ud til en tredje søster (ja de er mange søskende) og spiste frokost. :-)

Da vi kørte der fra gik der ca 45min så blev vi ringet op at nu var farmor sovet ind

Det gør mig ondt 

Godt I nåede at sige farvel  

Anmeld

23. marts 2013

Dot D

Det er jeg ked af at høre, men det var godt, at du nåede at få sagt farvel...

Du får et stort knus

Anmeld

23. marts 2013

Louise H.

Det gør mig ondt

Anmeld

23. marts 2013

Clisolka

Tauf skriver:

Det gør mig ondt at høre - men godt i nåede at få sagt farvel  

Ja, det er meget mærkeligt når man mister bedsteforældre - sådan havde jeg det for 5 år siden, hvor jeg mistede min mormor og morfar med en uges mellemrum. Nu har jeg kun min søster og mor tilbage 

Anmeld

23. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det var godt at i nåede det! Vh stine

Anmeld

24. marts 2013

Moma

Godt du nåede det! 

Herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.