Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yurie skriver: Godaften allesammenJeg skal til dåb her i næste uge, og jeg ved ikke hvad jeg skal have på. Jeg går ikke i kjole/nederdel. Nogen der har et forslag? Jeg er en meget afslappet/hippie agtig type. Gerne billeder. Tak
Godaften allesammenJeg skal til dåb her i næste uge, og jeg ved ikke hvad jeg skal have på. Jeg går ikke i kjole/nederdel. Nogen der har et forslag? Jeg er en meget afslappet/hippie agtig type. Gerne billeder. Tak
Er der nogle farver du bedst kan lide og nogen du slet ikke kan lide?
Er du gravid/ikke gravid?
Hvilken hårfarve har du?
Enirt skriver: Er der nogle farver du bedst kan lide og nogen du slet ikke kan lide? Er du gravid/ikke gravid? Hvilken hårfarve har du?
Og så lige hvilken figur har du? Timeglas, pære, æble eller?
Så vil jer gerne prøve at finde noget til dig
Yurie skriver: Nej der er ikke rigtig nogle farver jeg ikke kan Li. Jeg er ikke gravid, og lige nu har jeg mørkeblond hår, men farver det måske sort.
Nej der er ikke rigtig nogle farver jeg ikke kan Li. Jeg er ikke gravid, og lige nu har jeg mørkeblond hår, men farver det måske sort.
Okay, skal lige høre hvilken figur har du? Timeglas, pære, æble eller? og er du til feminint tøj eller mere råt
Enirt skriver: Okay, skal lige høre hvilken figur har du? Timeglas, pære, æble eller? og er du til feminint tøj eller mere råt
Yurie skriver: For at være helt ærligt, ved jeg ikke hvad form jeg ligger i. Jeg er slank, men nok timeglas. Jamen jeg er nok til lidt mere råt, men også lidt feminemt.
For at være helt ærligt, ved jeg ikke hvad form jeg ligger i. Jeg er slank, men nok timeglas. Jamen jeg er nok til lidt mere råt, men også lidt feminemt.
Fandt lige det her mærke på zelando er det noget i din smag?
http://www.zalando.dk/dametoej-toppe/desigual/
Enirt skriver: Fandt lige det her mærke på zelando er det noget i din smag? http://www.zalando.dk/dametoej-toppe/desigual/
Yurie skriver: Ja nogen af dem er ret seje. Især den sorte med de røde læber.
Ja nogen af dem er ret seje. Især den sorte med de røde læber.
Jeg har lavet de her 3 sæt ud fra den top du godt kunne lide
Enirt skriver: Jeg har lavet de her 3 sæt ud fra den top du godt kunne lide
Her kommer de 2 sidste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128