Kærlighed, ja det her er kærlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
24 svar
13 synes godt om
23. marts 2013

B&J

mig og daniel fjollet med en masse sjove billeder på mit web cam og ja så nåede jeg lige at få dette billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Nessie

Hvor er det skønt

Min Daniel gider ikke det der kysseri, har ikke fået et rigtigt kys i over et år, tror jeg.

Nogle gange må vi heller ikke kysse ham på panden eller kinderne, så bliver han sur og tørrer det af

Anmeld

23. marts 2013

B&J

Nessie skriver:

Hvor er det skønt

Min Daniel gider ikke det der kysseri, har ikke fået et rigtigt kys i over et år, tror jeg.

Nogle gange må vi heller ikke kysse ham på panden eller kinderne, så bliver han sur og tørrer det af

det har daniel også gjord tit eller ej mor ikke kys mig addd hihihihihi... men jeg var skisme heldig

Anmeld

23. marts 2013

AlberteSophie

Hapsen, der fik mor lige et kys. (:

Det sjældent de vil det i den alder.

dejligt billed

Anmeld

23. marts 2013

B&J

AlberteSophie skriver:

Hapsen, der fik mor lige et kys. (:

Det sjældent de vil det i den alder.

dejligt billed

Jaaaa det er nemlig så og han ville selv det gjorde mig helt blød om hjertet også var jeg lige hurtig når vi nu sad foran og lavede sjove billeder

Anmeld

23. marts 2013

AlberteSophie

B&J skriver:

Jaaaa det er nemlig så og han ville selv det gjorde mig helt blød om hjertet også var jeg lige hurtig når vi nu sad foran og lavede sjove billeder

Det bare med at kysse alt det man kan, når nu man har chancen. (:

Anmeld

23. marts 2013

B&J

AlberteSophie skriver:

Det bare med at kysse alt det man kan, når nu man har chancen. (:

jaaaa det er nemlig det, jeg nyder også godt af når jeg aflevere ham jeg kan få 2 hele store kys for en dag får jeg da helt sikker at vide ad mor ikke kysse mig det er altså pinligt hihihihih

Anmeld

23. marts 2013

Louise H.

sååå sødt

Anmeld

23. marts 2013

AlberteSophie

B&J skriver:

jaaaa det er nemlig det, jeg nyder også godt af når jeg aflevere ham jeg kan få 2 hele store kys for en dag får jeg da helt sikker at vide ad mor ikke kysse mig det er altså pinligt hihihihih

HAHA! 

Ja, men husker det jo fra sig selv. 

Her er hun så lille at hun ikke aner en fjer af hvad der forgår. Men må indrømme at jeg ikke glæder mig til den dag hvor hun ikke gider mere  

Anmeld

23. marts 2013

B&J

AlberteSophie skriver:

HAHA! 

Ja, men husker det jo fra sig selv. 

Her er hun så lille at hun ikke aner en fjer af hvad der forgår. Men må indrømme at jeg ikke glæder mig til den dag hvor hun ikke gider mere  

det kan jeg godt forstå det er så vidunderligt at kysse ens børn og især når de kysser igen så smelter hjertet helt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.