Synes det er mystisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

Anonym trådstarter

Min sidste mens startede for 15 dage siden. I forgårs have vi sex for første gang uden prævention, men i dag er jeg begyndt at bløde   Det forstår jeg bare ingenting af. Jeg kan da ikke være blevet gravid og have udstødt det allerede, vel? Kan det lade sig gøre på to dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Pige2009

Anonym skriver:

Min sidste mens startede for 15 dage siden. I forgårs have vi sex for første gang uden prævention, men i dag er jeg begyndt at bløde   Det forstår jeg bare ingenting af. Jeg kan da ikke være blevet gravid og have udstødt det allerede, vel? Kan det lade sig gøre på to dage?

Hvis det ikke er lang tid siden du har smidt P-pillerne, kan der godt komme små blødninger ind til din mens bliver lidt mere regelmæssig. Tror ikke det er muligt, at man allerede kan udstøde noget efter 2 dage, for der har ægget jo ikke engang sat sig fast i livmoderen.

Linda 24+4

Anmeld

24. juni 2009

Anonym trådstarter

linda2009 skriver:

Hvis det ikke er lang tid siden du har smidt P-pillerne, kan der godt komme små blødninger ind til din mens bliver lidt mere regelmæssig. Tror ikke det er muligt, at man allerede kan udstøde noget efter 2 dage, for der har ægget jo ikke engang sat sig fast i livmoderen.

Linda 24+4

Nej, det synes jeg jo også, er temmelig hurtigt. Det er ikke p-piller, men alm. spiral. Burde det lave rod i det?

Når man har blødning, kan ægget så sætte sig fast?

Anmeld

24. juni 2009

Pige2009

Anonym skriver:

Nej, det synes jeg jo også, er temmelig hurtigt. Det er ikke p-piller, men alm. spiral. Burde det lave rod i det?

Når man har blødning, kan ægget så sætte sig fast?

Når ægget sætter sig fast i livmoderen er der ofte en lille blødning Mht. spiral ved jeg ikke, hvordan med ens mens derefter. Du kan sagtens være gravid. Prøv at tage en test om en uges tid.

Anmeld

24. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Du kan sagtens få en pletblødning efter sex fordi din slimhinde bliver irriteret... jeg har også oplevet det nogle gange, og så længe det ikke er meget du bløder tror jeg ikke du skal være bekymret
Som Linda siger, kan det også bare være en alm. pletblødning
knus Caroline 5+1

Anmeld

24. juni 2009

Anonym trådstarter

Tak skal I ha'.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.