mobil hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. marts 2013

TNBC

Jeg har virkelig et KÆMPE problem.
Min mobil gik i stykker og så fik jeg jo en lånemobil, men nu er der bare sket det der ikke måtte ske, skærmen er flækket og jeg er skrækslagen. Jeg tør ikke gå ned i butikken og aflevere den og få min tilbage, så derfor skriver jeg til jer, for at høre om der ikke er en af jer der har en mand der kan lave det billigt? Eller kender et sted.
Det er en HTC one, tror jeg. En af de nyere.
Jeg bor i helsingør og har ikke bil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

LMX

Yurie skriver:

Jeg har virkelig et KÆMPE problem.
Min mobil gik i stykker og så fik jeg jo en lånemobil, men nu er der bare sket det der ikke måtte ske, skærmen er flækket og jeg er skrækslagen. Jeg tør ikke gå ned i butikken og aflevere den og få min tilbage, så derfor skriver jeg til jer, for at høre om der ikke er en af jer der har en mand der kan lave det billigt? Eller kender et sted.
Det er en HTC one, tror jeg. En af de nyere.
Jeg bor i helsingør og har ikke bil.

Det tror jeg altså ikke du skal være så bekymret over. Det er ikke første gang det sker. Butikken har en forsikring der dækker.

Anmeld

23. marts 2013

TNBC

LMX skriver:

Det tror jeg altså ikke du skal være så bekymret over. Det er ikke første gang det sker. Butikken har en forsikring der dækker.

Er du sikker? For det første han sagde til mig var: nu skal du passe på den, for det er en af de dyrere.

Anmeld

23. marts 2013

jeanne-skat

Jeg tror ikke butikken dækker den . Desværre

Anmeld

23. marts 2013

TNBC

jeanne-skat skriver:

Jeg tror ikke butikken dækker den . Desværre

Det er også derfor jeg håbede at der var en der kunne hjælpe mig.

Anmeld

23. marts 2013

LMX

Yurie skriver:

Er du sikker? For det første han sagde til mig var: nu skal du passe på den, for det er en af de dyrere.

Nej jeg er overhovedet ikke sikker. Men burde det ikke være sådan?

Anmeld

23. marts 2013

TNBC

LMX skriver:

Nej jeg er overhovedet ikke sikker. Men burde det ikke være sådan?

Jo men det lyder ikke som om der er. Derfor jeg håbede at der var nogen herinde der kendte nogen, der kunne skaffe billigt skærm glas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.