Så blev jeg friet til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
8 svar
15 synes godt om
23. marts 2013

Anonym trådstarter

Endelig skete det

Jeg har været sammen med min kæreste i rigtig mange år, vi har også boet sammen længe og nu er jeg jo så gravid med vores første barn.

I dag har vi lige en særlig kærestedag og minsandten om han ikke nærmest starter dagen med at falde på knæ med en smuk buket blomster i hånden og fri til mig  

Vi har snakket lidt om måske at blive gift, nu vi skulle have en lille og vi havde også været ude og se på ringe, men friet, det havde han jo ikke sådan rigtig gjort endnu... før i dag

Så nu har vi været afsted og fået bestilt ringene. Vi har endnu ikke bestemt os for hvornår vi skal giftes dog, men forlovede, det kan vi nu kalde os  er så glad og glæder mig til at fortælle veninderne og familien om det her i påsken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Moma

Tillykke med det - det var da en dejlig måde at starte dagen og påsken på. Men ærgerligt, at du er anonym, så vi ikke kan se, hvem du er. 

Anmeld

23. marts 2013

Anonym trådstarter

Moma skriver:

Tillykke med det - det var da en dejlig måde at starte dagen og påsken på. Men ærgerligt, at du er anonym, så vi ikke kan se, hvem du er. 

Tak

Vi holder det lige for os selv i dag, så er lige anonym lidt endnu... men måtte lige ud med det alligevel 

Anmeld

23. marts 2013

banana3

Anonym skriver:

Endelig skete det

Jeg har været sammen med min kæreste i rigtig mange år, vi har også boet sammen længe og nu er jeg jo så gravid med vores første barn.

I dag har vi lige en særlig kærestedag og minsandten om han ikke nærmest starter dagen med at falde på knæ med en smuk buket blomster i hånden og fri til mig  

Vi har snakket lidt om måske at blive gift, nu vi skulle have en lille og vi havde også været ude og se på ringe, men friet, det havde han jo ikke sådan rigtig gjort endnu... før i dag

Så nu har vi været afsted og fået bestilt ringene. Vi har endnu ikke bestemt os for hvornår vi skal giftes dog, men forlovede, det kan vi nu kalde os  er så glad og glæder mig til at fortælle veninderne og familien om det her i påsken

Stort tillykke med det.. Hvor er det bare dejligt

Anmeld

23. marts 2013

MF<3

Stort tillykke! Hvor er det skønt. (Næsten) alles pigers store drøm at blive gift! endnu engang tillykke med forlovelsen!

Anmeld

23. marts 2013

Frk.S

Stort tillykke (jeg er også nysgerrig over hvem du er). 

Det er en skønt at blive friet til. 

Anmeld

23. marts 2013

Clisolka

Stort tillykke 

Anmeld

23. marts 2013

AlberteSophie

JEG ER IKKE JALOUX (eller? jo meget) 

tillykke med det. Viser pænt min KÆRESTE din tråd, med håber om han fanger en hentydning (:

Anmeld

23. marts 2013

Anonym trådstarter

Tak

Vi har også været sammen i rigtig mange år nu, så syntes selv jeg har været meget tålmodig - han har jo hele tiden godt vidst jeg er typen der vil fries til. Har i årenes løb fået mange af de dér "Hvorfor frier du ikke bare til ham?" spørgsmål, men det skal altså være fyren der gør det, syntes jeg... så det er godt han endelig gjorde det. Glæder mig til ringene kommer hjem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.