Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: 3400kr for medicin... Med fuld kronikker tilskud.. Det er en forgyldt bebs der kommer ud..
3400kr for medicin... Med fuld kronikker tilskud..
Det er en forgyldt bebs der kommer ud..
Det er mange penge
Jeg krydser alt for at der snart ligger en bebs i din mave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nemesis skriver: av av av så skal man godt nok også være motiveret.Men det er du med garanti også :-)
av av av så skal man godt nok også være motiveret.Men det er du med garanti også :-)
Jep, top motiveret...
esioul skriver: Det er mange penge Jeg krydser alt for at der snart ligger en bebs i din mave
1000 tak!!!
Nessie skriver: Krydser fingre for at pengene og stikkeriet ender i en smuk lille baby
Krydser fingre for at pengene og stikkeriet ender i en smuk lille baby
1000 trak søde.. Hvordan har du det???
Maja84 skriver: Hold da op, her er det næsten bogstaveligt at blive født med en guldske, sikke vildt Håber godt nok det bliver sidste gang i behøver den udgift i den her omgang. Det kan da kun blive til et dejlig lille "forgyldt" barn
Hold da op, her er det næsten bogstaveligt at blive født med en guldske, sikke vildt Håber godt nok det bliver sidste gang i behøver den udgift i den her omgang. Det kan da kun blive til et dejlig lille "forgyldt" barn
Lige min tanke.. GG..
ønskebarn74 skriver: Lige min tanke.. GG..
ønskebarn74 skriver: 1000 trak søde.. Hvordan har du det???
Udover bækkenløsning og jævnlig kvalme, så går det fint
Jeg kan mærke den lille give små "puf" ind i mellem, det er dejligt livsbekræftende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128