Er slet ikke lykkelig for tiden :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
4 svar
7 synes godt om
23. marts 2013

Anonym trådstarter

vi skændes bare hele tiden. og det påvirker mig ret meget. for ikke at sige min store datter som jeg har fra et tidligere forhold. det var præcis det samme som med min eks for 4 år siden. og ser på min datter tit og kan bare læse hele hendes ansigt hun er trist! og ved os godt hvorfor fordi vi skændes det er rigtig øv Vi havde det så godt i starten vi har været sammen 3 år nu. Det er en virkelig øv situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Mum33

Øv situation. Du har 2 valgt som jeg ser det. 1. Smut og kom videre. 2. Gå 100% ind i at redde dit forhold. Hvad du vælger er kun noget du kan afgøre. Mærk efter i dit hjerte. Kan det reddes så gør ALT hvad du kan. Er det slut, så kom væk. 

Håber du finder en løsning. Knus. 

Anmeld

23. marts 2013

Lilje82

Jeg er måske lidt hård nu, og ved selvfølgelig godt, at det er svært, men vær voksen og lad konflikterne ligge, når der er børn, det påvirker dem SÅ meget. Jeg har set det hos et vennepar, der havde det med at skændtes selvom børnene var der, jeg har trukket deres store pige med i baggrunden, når vi var ude at gå, for at hun ikke skulle høre det, har stået med hende, hvor hun ser på mig og spørg, hvorfor de altid skændtes, ja hvad svare man lige??? Har stået med en pige der har spurgt om hun måtte sove hos os, har måtte fortælle hendes forældre, hvorfor hun altid har ondt i maven, da de sagde det bare var pylleri, så stop med at skændes i hendes nærvær, det er IKKE fair over for hende. 

Sæt jer ned og snak om de ting der udløser skænderierne og snak om hvordan I får de ting bearbejdet.

Anmeld

23. marts 2013

Tøs85

Anonym skriver:

vi skændes bare hele tiden. og det påvirker mig ret meget. for ikke at sige min store datter som jeg har fra et tidligere forhold. det var præcis det samme som med min eks for 4 år siden. og ser på min datter tit og kan bare læse hele hendes ansigt hun er trist! og ved os godt hvorfor fordi vi skændes det er rigtig øv Vi havde det så godt i starten vi har været sammen 3 år nu. Det er en virkelig øv situation

Jeg synes i skal gøre alt for ikke at skændes foran børnene.. Så hellere bare sige ja eller nej når børnene er der, hvis du bliver sur på din kæreste.. Nogle par skændes slet ikke og jeg tror det handler om at acceptere hinanden som man er, selvom man kan tænke at kæresten er et fjols for at være sådan.. Vær opmærksom på ikke at lade hans dårlige humør gøre dig i dårligt humør for så blir det bare værre og værre.. Håber virkelig i får løst problemerne og jeres børn ikke lider under skænderierne..

Anmeld

23. marts 2013

Frk.S

Jeg er måske lidt hård nu, og ved selvfølgelig godt, at det er svært, men vær voksen og lad konflikterne ligge, når der er børn, det påvirker dem SÅ meget. Jeg har set det hos et vennepar, der havde det med at skændtes selvom børnene var der, jeg har trukket deres store pige med i baggrunden, når vi var ude at gå, for at hun ikke skulle høre det, har stået med hende, hvor hun ser på mig og spørg, hvorfor de altid skændtes, ja hvad svare man lige??? Har stået med en pige der har spurgt om hun måtte sove hos os, har måtte fortælle hendes forældre, hvorfor hun altid har ondt i maven, da de sagde det bare var pylleri, så stop med at skændes i hendes nærvær, det er IKKE fair over for hende. 

Sæt jer ned og snak om de ting der udløser skænderierne og snak om hvordan I får de ting bearbejdet.

Det er virkelig synd for børnene, hvis de bliver påvirket af det. 
Nu skændes vi kun meget meget sjældent, men jeg håber virkelig at vi, når det engang i mellem skulle ske, altid kan undgå at det bliver foran vores børn. 

Til TS: Er det noget bestemt i altid skændes om. Prøv at se om i kan finde et mønster i hvad i skændes om - og ud fra det kan i måske få løst det i skændes om. Er det en masse små dumme skænderier om ingenting, så snak med hinanden om det er det værd at skændes over små dumme ting. Få snakket godt igennem, hvis du ønsker at redde forholdet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.