Frygtelig nattesøvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

h_bernie

Åhh synes selv jeg taler om det hele tiden. Men det fylder virkelig meget i øjeblikket. August er nu 14 ½ måned gammel, han er superglad det meste af dagen. Han sover bare i øjeblikket rigtig dårligt om natten, det har efterhånden stået på i 14 dage og jeg er bare ved at have fået nok. (meget apropos, nu vågnede han lige og skulle trøstes). Han har i perioder sovet igennem, men kan ikke mindes at have haft en hel uge, hvor han har sovet igennem. Nu i 14 dage har han vågnet mindst 2-3 gange om natten og han falder ikke bare i søvn med det samme igen. Tror det jeg har brug for er, at han snart får et stabilt sovemønster. Kan godt klare en enkelt gang om natten for at give sut eller noget andet, men ellers er det bare surt! Nå skulle lige af med galle:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

TbCp

Åhhh hvor jeg kender det.
Det lyder præcis som Liva!!!
I denne uge har hun sovet hele natten men jeg tror ikke det er sket siden hun  var 5-6 mdr. Det tærre virkelig på kræfterne.
Har desværre ingen gode råd men ville blot fortælle at jeg kender til det og ved hvor hårdt det er!!!

Anmeld

24. juni 2009

h_bernie

Ja er jo rart at vide man ikke er den eneste, me puh hvor er det hårdt. Har også en kollega hvis barn først sov rigtigt igennem da han var 2 ½ år. Kan næsten ikke overskue det, hvis vi skal vente et år mere....ja så skal vi i hvert fald ikke have flere børn foreløbigt.

Anmeld

24. juni 2009

Cris

Jeg har det samme med min søn på 16 måneder... Han har aldrig være god til at sove igennem og hellere ikke de der lange lur. Men nogle gange flytter jeg ham i vores seng og sover bedre (og jeg sover ikke så godt, men så får jeg mig hvilet) Så vi prøver at finde en balancen mellem træmmesengen ved siden af vores seng og vores seng. Han beder om vand, når han vågner og faktisk drikker han meget, kunne det være, at du også skulle tilbyde lidt vand til ham? Er han tørstig, sulten eller måske er han søgende! Nogle børn skal sikre sig hele tiden, at der er nogle ved siden af dem, helst mor. Jeg var meget frustreret og depresiv for et styk siden, nu har jeg akcepteret min lykke og vi gør det bedste vi kan (og jeg kan ikke sige noget til min mor, for jeg sov i gennem da jeg var over 3 år gammel! Men hvis du spørger hende, hun mener, at jeg sov igennem ret hurtigt og jeg generelt sov godt for jeg "kun" vågnede en eller to gange... Åbenbar glemmer man det med tiden...)

Anmeld

24. juni 2009

Jules

Vi kører os i det samme!!! Og han VIL HAVE BRYST!!!!!! Han skriger til han får det... Suk hvor er det bare hørt...
Så har rådført mig med en sp og fra mandag tar vi en kold tyrker med det... Så jeg har anskaffet mig ørepropper... ! Hun gav mig rådet at jeg skule kigge ind til ham hvert 10-15 min og nusse ham og sige godnat igen! Håber det kommer til at virke for os... Men det blir nok en del ekstra hårde dage inden jeg kan se nogen forbedring....
Piiiiiiiiiiivvvv...Gruer for mandag... Men der er ingen vej uden om...

Anmeld

24. juni 2009

h_bernie

August sover  på eget værelse og har gjort det siden han var 5 ½ måned. Har ofte haft ham i sengen, men han er begyndt at have svært ved at falde i søvn hos os og der er et klart mønster hos ham, at har han sovet nogle timer hos os, så vågner han næste samme tidspunkt natten efter og peger ind i vores soveværelse....de er snu de kære små. Han drikker meget vand inden han skal sove og vi har altid et glas vand på værelset, som han kan få lidt af. Tror han drømmer i øjeblikket og der er en kindtand på vej. Ville bare ønske det var mere stabil med søvnen og ikke de her få dage indimellem, hvor han sover. Ja tror også man glemmer med tiden. Når han engang begynder at sove, så har jeg sikkert glemt, at han sov så dårligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.