zpagetti gulvtæppe... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

Dot D

Flot

Sådan et har jeg også lavet, det går hurtigt med den tykkelse garn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Lene Unik

Tullen85 skriver:

Gik i går mig i kast med et lille nyt projekt, nemlig et rundt zpagetti gulvtæppe i mintgrøn... Elsker det allerede. Det er første gang jeg prøver zpagetti garn er og forelsket, det går så hurtigt. Har brugt den første rulle garn på ca 900 g, og tæppet er nu ca. 45 cm i diameter, skal gerne have en meter mere eller mere i diameter, så bliver nok 4-5 ruller endnu...

Men men, ville bare lige flashe..
Opskriften findes på: http://www.mycolorsandcreations.blogspot.dk/2012/1 2/diy-rundt-hklet-tppe.html

Hvor ser det lækkert ud - hvordan går det? Overvejer også selv at kaste mig ud i at hækle med det garn. Er lidt nysgerrig, hvor meget garn har du brugt?

Anmeld

29. april 2013

SHERO

Lene Unik skriver:

Hvor ser det lækkert ud - hvordan går det? Overvejer også selv at kaste mig ud i at hækle med det garn. Er lidt nysgerrig, hvor meget garn har du brugt?

Det er blevet 120 i diameter, det garn er har brugt har ikke været i butikken de sidste par gange jeg har været forbi.. Men kan varmt anbefale det.. Der findes mange forskellige tykkelser, mit blev ret tyndt, hvilket gør der er lidt "huller" i det, tror jeg vil lave det i tykkere næste gang, meeen så bliver det selvfølgelig også dyrere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.