Lalandia rødby eller Billund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.467 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. marts 2013

Mumto3

Jeg overvejer at tage en tur i Lalandia, men er der nogen der kan anbefale Rødby eller Billund?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

SP10

Profilbillede for SP10
Vi har været begge steder. Og jeg vil anbefalde Billund. Især hvis man har små børn.

Anmeld

23. marts 2013

Malthe2010

Vi har også været begge steder, og siger også helt klart Billund til småbørn. 

Anmeld

23. marts 2013

trunte89

Jeg vil også sige Billund. har en  masse gode minder fra rødby, var der rigtig meget som barn, men i Billund er husene bare SÅ lækre, og badelandet også rigtig fint

Anmeld

23. marts 2013

Kakao

SP10 skriver:

Vi har været begge steder. Og jeg vil anbefalde Billund. Især hvis man har små børn.

Hvad er det, som gør det godt til små børn?

Anmeld

23. marts 2013

Mumto3

Malthe2010 skriver:

Vi har også været begge steder, og siger også helt klart Billund til småbørn. 

Vores børn er 6 og 8 år. Er det så bedst til billund eller rødby?

Anmeld

23. marts 2013

LinLin

Vi skal til billund for 3. År i træk til maj har ikke prøvet rødby... Vi har boet i to forskellige 4-pers de andre år (vil anbefale at vælge plus- udgaven hvis i skal bo i et 4pers!) og i år skal vi så prøve et 8 pers da vi tager bedstemor og olde med også det ser rigtigt lækkert ud!

Vi har kombineret med en tur i legoland på enten afrejse eller ankomst-dagen, men kun fordi det er på hverdage i foråret vi har været der (nægter at tage i legoland i sommerferien pga KØ! )

Badelandet er super og begge drenge (fra 2006 og 2010) har haft det sjovt i monky tonky landet også

Men jeg må sige at vi helt bevidst har valgt hverdage i foråret, da der så både har været kampagnetilbud og ikke så mange mennesker

Anmeld

23. marts 2013

SP10

Profilbillede for SP10
Kakao skriver:

Hvad er det, som gør det godt til små børn?

Omklædningen er så meget bedre i billund, der er store familierum med bruser, hvorimod i rødby er det små båse hvor der dårlig er plads til og stå og når man skal vaskes skal man ind i et andet rum, det bliver hurtigt lidt bøvlet. Der er også to baby bassiner i billund med legetøj.
baby bassinet i rødby er som sådan fint nok, men synes det er lidt for smalt og lille. Jeg synes bare det virker mere børnevenligt i billund..

Anmeld

23. marts 2013

Malthe2010

Mumto3 skriver:

Vores børn er 6 og 8 år. Er det så bedst til billund eller rødby?

Hvis de er mere til rutchebaner er det rødby, men Billund har et kæmpe legetårn som både stor og små kan lege i :-) så det er lidt hvad man er til, rutchebaner vs. Kæmpe vand/legetårn... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.