Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal til jobsamtale i Herning den 3. april
Men jeg bor i Skanderborg så den offentlige transport bliver lang (var jeg selvfølgelig godt klar over da jeg søgte stillingen).
Men nu er jeg lidt for sjov begyndt at kigge bolig i Herning og omegn.
Men synes ikke rigtig jeg kan finde det helt vilde.
Så kære kvinder: HVOR skal jeg kigge?Nogen der kender til andre sider end boligportal.dk, der har boliger i Herning eller omegn?Fx boligselskaber...
Takker mange gange på forhånd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uha hvis du ender med at flytte permenent til Herning, må du sige til hvis du trænger til en kom kaffe.
Har du prøvet de forskellige ejendomsmælers hjemmesider, også gået ind under områder? Vh stine
StineW79 skriver: Uha hvis du ender med at flytte permenent til Herning, må du sige til hvis du trænger til en kom kaffe. Har du prøvet de forskellige ejendomsmælers hjemmesider, også gået ind under områder? Vh stine
Det skal jeg gøre Tak
Hvis vi ender med at flytte en gang bliver det forhåbentligt permanent, da vi ikke gider flytte mere. Vores nuværende adresse er vores 4. sammen og det synes jeg er meget på 6,5 år (selvom jeg godt ved der er mange andre der flytter meget oftere )
Vil da lige prøve at kigge på det forskellige ejendomsmæleres sider, dem havde jeg ikke lige tænkt på.
Men er der nogle boligselskaber man kan kigge på også?Ved du noget om det?
Silas&Mille skriver: Det skal jeg gøre Tak Hvis vi ender med at flytte en gang bliver det forhåbentligt permanent, da vi ikke gider flytte mere. Vores nuværende adresse er vores 4. sammen og det synes jeg er meget på 6,5 år (selvom jeg godt ved der er mange andre der flytter meget oftere ) Vil da lige prøve at kigge på det forskellige ejendomsmæleres sider, dem havde jeg ikke lige tænkt på. Men er der nogle boligselskaber man kan kigge på også?Ved du noget om det?
Nu har jeg godt nok aldrig lejet, men ved da at vi har lejerbo og fællesbo!
Herning er også en ret hyggelig by, der jo bare ligger lige midt i det hele vh stine
StineW79 skriver: Nu har jeg godt nok aldrig lejet, men ved da at vi har lejerbo og fællesbo! Herning er også en ret hyggelig by, der jo bare ligger lige midt i det hele vh stine
Ingen andre der ved noget om lejeboliger i Herning?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128