Update på jm og min mors gode ide :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
2 svar
3 synes godt om
22. marts 2013

Mink

Har været til jm i dag, isak ligger helt nede kanalen ;D har han gjort i en hel måned nu .. er 28+5 i dag, har selv taget 8 kilo på, har et symfysemål på 26 og bassen blev skønnet til 1300-1400 gram .. Hun regner med jeg får en "middelbaby" (som jm kaldte det) på 3300-3500 gram ... (Hvis man da lige kan regne med deres skøn) <3 

Og så er min mor er lige kommet med den ide at vi skal være lidt kreative, og har spurgt om vi ikke skal lave et gips aftryk af min mave  

Go weekend alle sammen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

khaleesi

Akmese skriver:

Har været til jm i dag, isak ligger helt nede kanalen ;D har han gjort i en hel måned nu .. er 28+5 i dag, har selv taget 8 kilo på, har et symfysemål på 26 og bassen blev skønnet til 1300-1400 gram .. Hun regner med jeg får en "middelbaby" (som jm kaldte det) på 3300-3500 gram ... (Hvis man da lige kan regne med deres skøn) <3 

Og så er min mor er lige kommet med den ide at vi skal være lidt kreative, og har spurgt om vi ikke skal lave et gips aftryk af min mave  

Go weekend alle sammen  

Det med maven i gips bliver du glad for senere hen, det er virkelig sjovt at se tilbage på hvor stor og rund ens mave har været 

God weekend til dig også 

Anmeld

22. marts 2013

Mink

khaleesi skriver:

Det med maven i gips bliver du glad for senere hen, det er virkelig sjovt at se tilbage på hvor stor og rund ens mave har været 

God weekend til dig også 

Ja synes også det var en rigtig go ide også til sammenligning senere henne der kommer jo nok en 2'er engang  

jo tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.