Thea elsker wasteland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
13 svar
1 synes godt om
22. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea på 4 år er ret vild med wasteland og tror de vinder. Og hun ka bedst li Anton, for han synger bare helt vildt godt ( hendes ord ) 

Hvem tror i vinder? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Ellie79

Thea på 4 år er ret vild med wasteland og tror de vinder. Og hun ka bedst li Anton, for han synger bare helt vildt godt ( hendes ord ) 

Hvem tror i vinder? Vh stine

Malou på 6 år elsker også Wasteland, men holder med Ida Core fordi hun er så pæn og synes det kunne være fedt hvis Phanama og Mads Langer kunne have været med i x factor. hehe er skønt at være med ved siden af hende.. 

Anmeld

22. marts 2013

StineW79

AnjaB skriver:

Malou på 6 år elsker også Wasteland, men holder med Ida Core fordi hun er så pæn og synes det kunne være fedt hvis Phanama og Mads Langer kunne have været med i x factor. hehe er skønt at være med ved siden af hende.. 

Ja børn ser det bare på en helt anden måde, og thea syntes bare det er så sejt at de alle sammen synger. Også syntes hun Blackman er sjov, fordi han siger så mange skøre ting vh stine

Anmeld

22. marts 2013

Ellie79

StineW79 skriver:

Ja børn ser det bare på en helt anden måde, og thea syntes bare det er så sejt at de alle sammen synger. Også syntes hun Blackman er sjov, fordi han siger så mange skøre ting vh stine

Haha - ja er sjovt som han også går positivt ind herhjemme, dog har hun sagt han ikke taler så pænt altid og det skal man altså til andre mennesker, ellers bliver de kede af det.. 

Men Anne Linnet er bare mærkelig... har prøvet at fortælle hende hun er en stor dansk sangerinde, meen det tror hun ikke rigtig på.. Hvad gør man så hehe.. 

Anmeld

22. marts 2013

StineW79

AnjaB skriver:

Haha - ja er sjovt som han også går positivt ind herhjemme, dog har hun sagt han ikke taler så pænt altid og det skal man altså til andre mennesker, ellers bliver de kede af det.. 

Men Anne Linnet er bare mærkelig... har prøvet at fortælle hende hun er en stor dansk sangerinde, meen det tror hun ikke rigtig på.. Hvad gør man så hehe.. 

Ja hun siger også at han ik altid snakker så sødt, men at det må han bare lige øve sig på. De har om kominikation i børnehaven, så der kommer mange sjove guldkorn på den konto.

Thea er heller ik helt overbevist om at Anne Linnet er helt normal vh stine

Anmeld

22. marts 2013

Sara.

Jeg kan også godt li wasteland

Anmeld

22. marts 2013

StineW79

Sara. skriver:

Jeg kan også godt li wasteland

Det ka jeg også! Men syntes de alle 3 er meget lige!! Vh stine

Anmeld

22. marts 2013

Pige2009

Synes Wasteland er ringe! Fortjent at de to andre kæmper om det

Anmeld

22. marts 2013

StineW79

Baagøe skriver:

Synes Wasteland er ringe! Fortjent at de to andre kæmper om det

Altså jeg tror chresten vinder, men jeg syntes karoline er så sød. Men syntes helt sikkert at wasteland har været rigtig, rigtig gode, og har haft nogle af de bedste sange! Vh stine

Anmeld

17. april 2013

Pige2009

StineW79 skriver:

Altså jeg tror chresten vinder, men jeg syntes karoline er så sød. Men syntes helt sikkert at wasteland har været rigtig, rigtig gode, og har haft nogle af de bedste sange! Vh stine

Lang tid siden og X-faktor er jo nærmest passé!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.