Apotekets test, hjææælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2013

Anonym trådstarter

Så har jeg testet igen her til morgen. Med rigtig fæl, gul morgenurin 

Men det er det samme!!

Jeg kunne dog denne gang ret hurtigt se den HVIDE streg i testfeltet, - vel efter 2-3 min, men den var altså, ja, hvid, - grunden til, jeg kunne se den, tror jeg er, at den fremstod endnu hvidere end resten af feltet. 

Efter 15 minutter kom der en smule farve i.

Og efter 20 minutter har jeg en (skygge)streg?, jeg gætter på er grå-rosa eller måske grå-violet, det er meget svært at se, men jeg kan lige akkurat se den i strakt arm...

Please kom med nogle historier om netop Apotekets tests, - er der nogle af jer, der har taget 100 af dem, - og hvad har I oplevet?

Jeg har ikke taget så mange derfra gennem min "karriere", men nogle stykker er det da blevet til. Tror altså, det er første gang, jeg ser det her.

Til gengæld har jeg oplevet en falsk positiv på Valmed (var ellers en af dem, der svor, det begreb ikke fandtes!), men jeg blev klogere, og nu er jeg mega meget i tvivl...

Ved ikke præcis, hvornår jeg har mens-dag, men måske på mandag... Altså d. 25...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Anonym trådstarter

khaleesi skriver:

Jeg testede positiv med en skyggestreg der kom 5-10 minutter efter den afventede testtid. Troede den var falsk positiv så prøvede igen dagen efter, der kom intet indenfor de minutter der skulle - først bagefter! 3 dage efter første skyggestreg testede jeg 100% positiv.

for at den er positiv. 

Tak for svar. Var dine tests fra Apoteket?
Hvordan definerer du en skyggestreg og hvor lang tid gik der ud over den den på pakken angivne tid?

Anmeld

23. marts 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Synes "kun" jeg har hørt/prøvet falsk positiv efter tid med valmed, så .

Jeg har fundet EN tråd på nettet, hvor der nævnes en veninde, der havde fået falsk positiv på en test fra Apoteket....  Æv, for den...

Anmeld

23. marts 2013

M&J87

Jeg fik en "hvid " streg på apotekets, jeg var ikke gravid, og skal ALDRIG nogensinde bruge dem igen.

Anmeld

23. marts 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Positiv test (svaaaaaaagt) over tid.

Hvad mener vi om det?

Det er ikke Valmed, det drejer sig om.

Det er Apotekets. 

To stks test.

Ved begge synes jeg at kunne ANE noget inden for tid, men er ret sikker på, det var hvidt og ikke med farve (WTF??)

Ved første test kiggede jeg igen på den efter knap en time og voila - svag streg med noget grå-rosa farve, TROR jeg!

Ved anden test stirrede jeg på den, indtil jeg ikke var i tvivl om den utydelige streg. Der gik 15 min. ca.

Apoteket siger, man skal aflæse efter 3 min og max efter 10 min...

Hvad er jeres erfaringer?

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP 

Har en veninde som testede med apotekets test og den blev positiv efter tid, men hun var desværre ikke gravid.,

krydser for at den er der 

Anmeld

23. marts 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Har en veninde som testede med apotekets test og den blev positiv efter tid, men hun var desværre ikke gravid.,

krydser for at den er der 

Tak for svar. Synd for hende... Suk... Man håber jo lige..

Ved du, om hun lavede flere test af den slags fra apoteket eller var det kun den ene der? (Jeg har lavet tre nu, men ingen af dem klokkeklart inden for tid).

Anmeld

23. marts 2013

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

Jeg fik en "hvid " streg på apotekets, jeg var ikke gravid, og skal ALDRIG nogensinde bruge dem igen.

Øv også.  

Skiftede stregen farve efterfølgende eller blev den bar ved med at være hvid?

Anmeld

23. marts 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Tak for svar. Synd for hende... Suk... Man håber jo lige..

Ved du, om hun lavede flere test af den slags fra apoteket eller var det kun den ene der? (Jeg har lavet tre nu, men ingen af dem klokkeklart inden for tid).

Hun tog kun den ene - men valgte så at tage en clear blue digital som sagde ikke gravid..

Hun blev dog gravid 2 måneder efter

Hvis jeg var dig ville jeg købe en anden test - måske en clear blue og prøve igen.. Eller fra Lidl de skulle også være gode..

Anmeld

23. marts 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Hun tog kun den ene - men valgte så at tage en clear blue digital som sagde ikke gravid..

Hun blev dog gravid 2 måneder efter

Hvis jeg var dig ville jeg købe en anden test - måske en clear blue og prøve igen.. Eller fra Lidl de skulle også være gode..

OK, tak.

Jeg tror jeg venter og ser, om jeg får mens mandag/tirsdag.. Hvis ikke, så tester jeg igen. Til den tid burde jeg jo så kunne få klart svar!

Det er bare så svært at vente, når man hele tiden går og tænker, "hvad nu hvis".. 

Men jeg siger til mig selv, at jeg ikke er gravid. Har jo ikke fået andet bekræftet. Men de tanker er svære at kontrollere...

Anmeld

23. marts 2013

M&J87

Den var bare hvid såvidt jeg kan huske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.