Følsom..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. marts 2013

mab

Hej de damer :-) 

Det er idag en uge siden jegblev insimineret, og køre med progestestoron vaginalt - mit spørgsmål kommer her:

Hvorfor tuder jeg hele tiden? Bare jeg ser nogle holde ihånden synes jeg det så sødt jeg begynder at tude. Forleden afbrød min svigermor mig og blev også total ked af det..

Bliver  man hormonelt påvirket af progestestoronen, så man måske bliver mere følsom?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

ønskebørn74

mab skriver:

Hej de damer :-) 

Det er idag en uge siden jegblev insimineret, og køre med progestestoron vaginalt - mit spørgsmål kommer her:

Hvorfor tuder jeg hele tiden? Bare jeg ser nogle holde ihånden synes jeg det så sødt jeg begynder at tude. Forleden afbrød min svigermor mig og blev også total ked af det..

Bliver  man hormonelt påvirket af progestestoronen, så man måske bliver mere følsom?

Jep.. Jeg gør.. Men også når jeg er gravid.. Så jeg har opgivet at mærke tegn.. 

Anmeld

22. marts 2013

mab

ønskebarn74 skriver:

Okay var bare mange for at jeg vr ved at få et nervøst sammenbrud! Hehe. 

Det kun en uge siden, så tror ikke jeg kan mærke noget endnu, hvis der vel og mærket er Bingo

Anmeld

22. marts 2013

mab

ønskebarn74 skriver:

Det kun en uge siden, så tror ikke jeg kan mærke noget endnu, hvis der vel og mærket er Bingo

Anmeld

22. marts 2013

mab

ønskebarn74 skriver:

Anmeld

23. marts 2013

mab

andre der har prøvet lign?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.