Så blev lille tiger 6 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
9 svar
12 synes godt om
22. marts 2013

christina92

Hej alle sammen

Her lige en lille update og blæretråd om min skønne tiger som i dag er hele 6 måneder! Det er jo vanvittig som tiden er gået

Har nydt hvert sekund fra alle første sekund hun lagde på mit bryst! Det er vidunderligt at være mor.

Tiger er stadig mild, skøn og altid smilende! Hun lære så meget og er så dygtig! Triller både den ene og den anden vej, sidder selv og er nu også begyndt på grød. Hun blev fuldt amme til hun var 5 mdr. og 25 dage  Så det holdt næsten med det ½ år. Og hun ELSKER det, har fra første færd spist en hel portion.

Hun vejer nu 6845g og er 67 cm! Er så stolt af at hun er kommet så godt med i vægt!

Til sidst et lille billeder her fra hendes 6 måneders dag

Tak fordi du læste

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Tulle28

Sikke en lækkermås! Stort tillykke med hende og NYD hende, det er uhyggeligt som tiden flyver.

Anmeld

22. marts 2013

Frk-Lotusblomst

christina92 skriver:

Hej alle sammen

Her lige en lille update og blæretråd om min skønne tiger som i dag er hele 6 måneder! Det er jo vanvittig som tiden er gået

Har nydt hvert sekund fra alle første sekund hun lagde på mit bryst! Det er vidunderligt at være mor.

Tiger er stadig mild, skøn og altid smilende! Hun lære så meget og er så dygtig! Triller både den ene og den anden vej, sidder selv og er nu også begyndt på grød. Hun blev fuldt amme til hun var 5 mdr. og 25 dage  Så det holdt næsten med det ½ år. Og hun ELSKER det, har fra første færd spist en hel portion.

Hun vejer nu 6845g og er 67 cm! Er så stolt af at hun er kommet så godt med i vægt!

Til sidst et lille billeder her fra hendes 6 måneders dag

Tak fordi du læste

Ej hvor er hun pisse lækker!!!

Anmeld

22. marts 2013

khaleesi

Hvor er hun smuk  

Anmeld

22. marts 2013

christina92

Frk-Lotusblomst skriver:

Ej hvor er hun pisse lækker!!!

Tak!  Synes jeg jo også 

Anmeld

22. marts 2013

christina92

khaleesi skriver:

Hvor er hun smuk  

Tak for komplimenten til tiger  glæder mig til hun skal have taget billeder til Danmarks sødeste baby efter påske.  

Anmeld

22. marts 2013

Pige2009

Hun er skøn

Anmeld

23. marts 2013

christina92

Baagøe skriver:

Hun er skøn

Tak

Anmeld

23. marts 2013

Frk-Lotusblomst

christina92 skriver:

Tak!  Synes jeg jo også 

Det kan jeg godt forstå.

Anmeld

17. april 2013

Pige2009

christina92 skriver:

Tak

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.