Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved ik om der er forskel fra bank til bank, men da vi sku købe bil for år siden, gik vi i banken og hævede 35.000. Det var ik noget problem! Vh stine
Anonym skriver: Hvordan gør vi så? Pengene er på vores konto. Men vi kan vel ikke hæve dem i en automat? Vi skal gerne bruge dem mandag - og skal man ikke bestille så mange penge i forvejen?? Jeg kan ikke finde info på bankens hjemmeside - så nu spørger jeg jer
Hvordan gør vi så? Pengene er på vores konto. Men vi kan vel ikke hæve dem i en automat? Vi skal gerne bruge dem mandag - og skal man ikke bestille så mange penge i forvejen?? Jeg kan ikke finde info på bankens hjemmeside - så nu spørger jeg jer
StineW79 skriver: Ved ik om der er forskel fra bank til bank, men da vi sku købe bil for år siden, gik vi i banken og hævede 35.000. Det var ik noget problem! Vh stine
banana3 skriver: Hmm, du kan vidst hæve 15.000 i din egen banks automat, og ved skranken kan man hæve op til 15.000 ellers skal de bestills. Sådan er det ihvertfald i danske bank
Hmm, du kan vidst hæve 15.000 i din egen banks automat, og ved skranken kan man hæve op til 15.000 ellers skal de bestills. Sådan er det ihvertfald i danske bank
Jeg havde faktisk samme problem for nylig. Jeg havde slet ikke tænkt på, det ville være et problem.Vi endte med at hæve 2.000 kr. (max. pr. hævning) på vores i alt 5 dankort - flere dage i træk
Anonym skriver: Og i havde ikke bestilt dem i forvejen? Tak for svar
Og i havde ikke bestilt dem i forvejen? Tak for svar
Nej det havde vi ik, men vores bank er også en stor bank afdeling af danske bank. Vh stine
Anonym skriver: Tak Vi har Sydbank.
Tak Vi har Sydbank.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128