En træls op ringing:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
8 svar
2 synes godt om
22. marts 2013

MyLove E

Ja det var ikke en af de sjove. Min mormor har lige haft ringet at min farmor ikke har mange dage eller måske kun timer tilbage.
Hun er gamle og har været dement i over ti år. Og de sidste to år har hun ikke kunne huske noget familie:-(

Men derfor er det jo stadig hårdt at skal miste sin farmor:-(

Jeg tager til Århus i morgen sammen med mormor og besøger farmor.

(min mormor og farmor er søskende)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

L&V

Tauf skriver:

Ja det var ikke en af de sjove. Min mormor har lige haft ringet at min farmor ikke har mange dage eller måske kun timer tilbage.
Hun er gamle og har været dement i over ti år. Og de sidste to år har hun ikke kunne huske noget familie:-(

Det var da ikke den sjoveste måde at starte påskeferien på.. Er hun indlagt eller hva er der sket lige pludseligt

Anmeld

22. marts 2013

Muhmi

Tauf skriver:

Ej hvor øv! Det er aldrig sjovt at miste et familiemedlem...

Kram til dig..! 

Undskyld, jeg bliver simpelthen nødt til at spørge...

Så din mor og far er kusine og fætter? Eller har jeg ikke fattet den rigtig..? Undskyld hvis det er for langt ude at jeg spørger, jeg er bare mega nysgerrig altid

Anmeld

22. marts 2013

MyLove E

Muhmi skriver:

Ej hvor øv! Det er aldrig sjovt at miste et familiemedlem...

Kram til dig..! 

Undskyld, jeg bliver simpelthen nødt til at spørge...

Så din mor og far er kusine og fætter? Eller har jeg ikke fattet den rigtig..? Undskyld hvis det er for langt ude at jeg spørger, jeg er bare mega nysgerrig altid

Ja det er hårdt

Du må gerne spørger Min mor og far var fætter og kusiner og for bare at gøre det sjovere og mere forvirrende så da min far gik fra min mor var det fordi han havde fundet en anden som også var en kusine, som også var min mors kusine. Så min farmor, mormor og papmormor er alle tre søskende :-) Prøv lige og spørg om jeg har haft nogle hyggelig familie fester:-):-):-)

Anmeld

22. marts 2013

MyLove E

Månsson skriver:

Det var da ikke den sjoveste måde at starte påskeferien på.. Er hun indlagt eller hva er der sket lige pludseligt

Hun har haft en hård om gang influenza. Men ellers tror jeg bare det er ved at være den tid desværre. Min onkel er læge og han siger der er en masse tegn på at det er ved at være slut:-(

Anmeld

22. marts 2013

L&V

Tauf skriver:

Hun har haft en hård om gang influenza. Men ellers tror jeg bare det er ved at være den tid desværre. Min onkel er læge og han siger der er en masse tegn på at det er ved at være slut:-(

Nå for filan, selv om det er hårdt mon det så ikke efterhånden er det bedste..

Min mands farmor blev 94 og de sidste 10-15år sku hun ha været forskånt. Hun var os dement og fik blodpropper, hjerneblødninger osv og det var slet ik værdigt

Anmeld

22. marts 2013

AlberteSophie

Det er jeg ked af at hører 

Anmeld

22. marts 2013

banana3

Tauf skriver:

Ja det er hårdt

Du må gerne spørger Min mor og far var fætter og kusiner og for bare at gøre det sjovere og mere forvirrende så da min far gik fra min mor var det fordi han havde fundet en anden som også var en kusine, som også var min mors kusine. Så min farmor, mormor og papmormor er alle tre søskende :-) Prøv lige og spørg om jeg har haft nogle hyggelig familie fester:-):-):-)

Hvor er det synd, håber at du kan nå op og få en god dag med hende i morgen..

Jeg synes også det lød helt vildt underligt med at mormor og farmor er søskende. Man kan da sige at i bliver i familien

Anmeld

22. marts 2013

MyLove E

banana3 skriver:

Hvor er det synd, håber at du kan nå op og få en god dag med hende i morgen..

Jeg synes også det lød helt vildt underligt med at mormor og farmor er søskende. Man kan da sige at i bliver i familien

Ja min far var tosset med sin familie:-):-):-):-)

Hun har desværre ingen idé om hvem vi er. :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.