At blive venner med en der køn :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
khaleesi skriver:

Ja, jeg ville blive irriteret, sur og spørger hvorfor fanden han er venner med hende når han har sagt at hun er køn.

MEN derefter når han så har givet en begrundelse ville jeg ikke ligge mere i det, for uanset hvordan en kvinde ser ud, er det ikke udseendet man forelsker sig i, det er personen

Han har DIG, ikke hende. Måske synes han hun er køn, men hun når dig ikke til sokkeholderne i hvad dig og ham har sammen, om hun så var verdens smukkeste. 

For man må ikke være venner med kønne piger??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger .. Min kæreste går i en social og sundhedshjælper klasse han er en af de få fyre . De er 4 og resten piger .

Den anden dag sad vi og så hvem der gik i hans klasse og der var særlig en han syntes var køn/pæn .

Idag ser jeg så på facebook at de er blevet venner . :/

Hvorfor lige hende . Når han ved hvordan jeg ville have det med det ?

Ville I blive irriteret ?

Hvis du har 100% tillid til ham, og du med sikkerhed ved, at de "de har" ikke er andet en klassekammeratskab.. Jamen så er det jo ikke så slemt

Men derfor syntes jeg da at du skal fortælle ham hvordan du har det det er altid meget rart at vide, at man er "samme sted" og at ens følelser og tanker også kan blive taget med i betragtning

Anmeld

22. marts 2013

khaleesi

Mor og meget mere skriver:

For man må ikke være venner med kønne piger??? 

Jo da, for mig er alle piger kønne på hver deres måde det er jo bare lidt en jalousi magnet når ens kæreste påpeger at en anden pige er køn, så bliver man jo selv en smule usikker og måske også rigtig jaloux.

Nu har min kæreste ikke en eneste veninde, og snakker slet ikke med andre piger, så for mit vedkommende ville jeg nok undre mig en del. 

Anmeld

22. marts 2013

Ellie79

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger .. Min kæreste går i en social og sundhedshjælper klasse han er en af de få fyre . De er 4 og resten piger .

Den anden dag sad vi og så hvem der gik i hans klasse og der var særlig en han syntes var køn/pæn .

Idag ser jeg så på facebook at de er blevet venner . :/

Hvorfor lige hende . Når han ved hvordan jeg ville have det med det ?

Ville I blive irriteret ?

Jeg er så ligeglad med hvem min kærester er venner med på facebook. Faktisk kan jeg ikke huske hvornår jeg har været ind på hans profil. Han er min kæreste og vi har to børn sammen - så mon ikke det er mig han vil have 

Nå men ingen af os dur til det der jalousi så vi er nok ret svære at få op af stolen, vi kan også sagtens sige til hianden "hun er da pæn" eller "han ser da sød ud" uden der rør noget i os.

Så Nej det ville ikke irritere mig 

Anmeld

22. marts 2013

C-Dog

Jeg er lidt ligeglad om han er venner med sine kollegaer osv uanset hvordan de ser ud. Men jeg gider altså ikke hører om hvis der er en af dem der er lækker :-P jeg vil gerne leve i troen om at jeg er den smukkeste i verden og at alle andre kvinder ligner bjørne i hans øjne :-P haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.