Andre der har prøvet dette??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.582 visninger
26 svar
4 synes godt om
22. marts 2013

Anonym trådstarter

Har i oplevet at have en så tydelig æl test som på billedet? Jeg har test dag d. 1april.

og teste positiv på æl test d. 13- 15 marts.

hmm forstår ikke hvorfor den er så tydelig??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

popzi

Anonym skriver:

Har i oplevet at have en så tydelig æl test som på billedet? Jeg har test dag d. 1april.

det er fordi du har ægløsning der da du tog den.. Den skal være tyderligt ind den anden.. 

Min var også sådan og håber virkelig jeg er gravid fordi vi havde sex da det var også op til, men ved ikk hvor stor chance der er for man er gravid når man har det ?? 

Håber den er stor  

Anmeld

22. marts 2013

Anonym trådstarter

popzi skriver:

det er fordi du har ægløsning der da du tog den.. Den skal være tyderligt ind den anden.. 

Min var også sådan og håber virkelig jeg er gravid fordi vi havde sex da det var også op til, men ved ikk hvor stor chance der er for man er gravid når man har det ?? 

Håber den er stor  

Oki men dette er en æl test fra idag? Kan godt se den ikke er helt positiv, men synes stadig den er vild tydelig.. og når jeg forventer min mens her d. `1?

Anmeld

22. marts 2013

popzi

Anonym skriver:

Oki men dette er en æl test fra idag? Kan godt se den ikke er helt positiv, men synes stadig den er vild tydelig.. og når jeg forventer min mens her d. `1?

ja det kan jeg godt se.. 

Men prøv tag en GT ?? 

Har hørt nogle sige at den kan teste positiv hele mående den ægløsnigs test hvs man er gravid? 

Anmeld

22. marts 2013

Anonym trådstarter

popzi skriver:

ja det kan jeg godt se.. 

Men prøv tag en GT ?? 

Har hørt nogle sige at den kan teste positiv hele mående den ægløsnigs test hvs man er gravid? 

åh det tør jeg ikke - er bange for at blive skuffet

Men måske er det meget normalt at man kan få nogle tydelige test

Nu må jeg se

Hva med dig, hvornår har du test dag?

Ja chancerne skulle være gode når man sexer når man har æl, det er kun der man kan blive gravid

Anmeld

22. marts 2013

popzi

Anonym skriver:

åh det tør jeg ikke - er bange for at blive skuffet

Men måske er det meget normalt at man kan få nogle tydelige test

Nu må jeg se

Hva med dig, hvornår har du test dag?

Ja chancerne skulle være gode når man sexer når man har æl, det er kun der man kan blive gravid

Kan jeg godt forstår. 

Skal ha min mens den 31.. Men har ikke kunne lade vær med at tage en test men den var selvf negativ, så må vente..  

Det er bare vildt svært synes jeg... !

Men sidst jeg var gravid var den også negativ i starten men en uge efter var den så positiv men fik så en SA.. Så derfor håber jeg den er der nu  

Anmeld

22. marts 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg har prøvet det samme. Flere gange. Jeg gider slet ikke bruge den type æl-test igen. Jeg kan lave dem mere eller mindre positive hele cyklus rundt. Bliver totalt forvirret over det.

Jeg ville fremover bruge clearblue (selvom de er dyre).

Og man kan sige, at hvis æltesten slår ud pga. hcg, så vil en evt.graviditetstest også blive meget positiv i dag. Så prøv da bare at tage en, så slipper du for at tænke mere på den æl-test.

Men husk, der er laaang tid til test-dag!

Anmeld

22. marts 2013

popzi

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg har prøvet det samme. Flere gange. Jeg gider slet ikke bruge den type æl-test igen. Jeg kan lave dem mere eller mindre positive hele cyklus rundt. Bliver totalt forvirret over det.

Og man kan sige, at hvis æltesten slår ud pga. hcg, så vil en evt.graviditetstest også blive meget positiv i dag. Så prøv da bare at tage en, så slipper du for at tænke mere på den æl-test.

Ja jeg ville også ha taget en hvis jeg var dig  

Anmeld

22. marts 2013

Anonym trådstarter

popzi skriver:

Kan jeg godt forstår. 

Skal ha min mens den 31.. Men har ikke kunne lade vær med at tage en test men den var selvf negativ, så må vente..  

Det er bare vildt svært synes jeg... !

Men sidst jeg var gravid var den også negativ i starten men en uge efter var den så positiv men fik så en SA.. Så derfor håber jeg den er der nu  

Kender det godt, det med at teste for tidligt, og man faktisk godt ved den er negativ.

Det gør mig ondt med din Sa  Hvor langt var du henne?

Jeg har ogå haft 2 Saér .. tilbage i starten af nov og her i januar

så håber 3 gang er lykkens gang! Har ikke rigtig nogle symp. på graviditet endnu.. så tror jeg venter med at teste, håber at påskeferien kan aflede en på andre tanker..

Anmeld

22. marts 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

hehe jeg er godt nok utålmodigt.. men jeg har besluttet at først teste efter jeg er gået over tid!  Men man bliver da lidt nysgerrig.. har også hørt at man kan have æl 2 gange på en cyklus?? Nu har jeg en lang cyklus på 34-35 dg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.