optimistmor skriver:
huha noget rod

når det er direkte vold tror jeg nok de vil tage det alvorligt
i min sit. blev jeg truet med at eks ville tage den lille fra mig og dette på forhånd inden jeg havde født. jeg går stadig den dag i dag frygter når den bette skal på samvær om eks vil tage ham med over grænsen og flygte og jeg aldrig vil se min trold igen! men gennem en børnasagkyndig fra statsamtet blev der sagt at jeg skulle lægge det bag mig for det var fortid. og eks havde nu søgt om drengens samvær så det skulle herfra slf oprettes. 

Uha det så frygteligt sådan noget
og hvor må det være hårdt..
samværs regler BURDE virkelig strammes op !!
Har en veninde som har en datter med en mand som skubbede hende og hendes søn ned af en trappe imens hun var gravid med deres fælles barn, han slog hende, raserede deres lejlighed, truede hende med at slå hende ihjel hvis hun overlede fødslen, osv.
Hun gik til politiet, men ingen af beviserne (samtale) kunne bruges da det var optaget uden hans accept 

Idag har han datteren på samvær, har et polititilhold fra moren og hendes søn, men får datteren på weekend, ferie osv. Det jo frygteligt at sådan en mand må være alene med så lille og skrøbeligt et væsen.. 
men stfv. Sagde bare til hende, at han jo aldrig havde gjort pigen noget, så så længe han intet havde gjort imod hende, så må hin være på samvær..
Nå ja' lad os da endelig lege russisk roulette med små forsvarsløse børn 

Anmeld