Hej Piger.
Hvis nu du har en uoverensstemmelse med din kæreste/mand - ikke en meget betydningsfuld ting men alligevel noget der kræver en hvis enighed - og han så siger:
"Hvis du ikke vil være sammen med mig mere, så forstår jeg det godt"
- Hvad tænker I så??
Jeg kan ikke helt slippe følelsen af at han måske søger en vej ud? Jeg syntes den er lidt for opgivende/nem...?
Jeg undskylder at jeg ikke kan uddybe mere, men håber alligevel at nogle har lyst til at komme med deres tanker omkring det.

Som de andre også siger - det er svært at vurdere når man ikke ved hvordan og hvorledes.
Jeg kan dog sige at min mand har en ekstremt irriterende vane når han bliver vred hvis vi har en uoverensstemmelse. Så siger han; "hvis du ikke bryder dig om sådan og sådan, så skal vi måske ikke være sammen." Jeg VED at han ikke mener det og derfor irriterer det mig EKSTREMT meget for jeg føler at han pisser på dét vi har sammen ved at sige sådan.
Blot for at forklare at man altså godt kan sige sådan noget uden nødvendigvis at mene det. Der kan også være hans måde at forklare at han står fast på sin holdning og intet vil ændre den.
Men jeg synes da bare at du skal spørge ham om han gerne vil være sammen med dig eller om han leder efter en udvej.

Anmeld