Erfaringer med Trille barnevogne ? HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.848 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

Smukkert

Til min store ærgelse har jeg lige fundet ud af at hverken BabySam eller Ønskebørn forhandler Trille barnevogne.
Jeg har forelsket mig i en hvis kombivogn af mærket Trille.
Jeg ville gerne have set modellen live inden jeg invisterer i den, men så vidt jeg kan se er der kun forhandlere der fører dette mærke på sjælland.

Dette er min drømmevogn:
http://www.onlinekids.dk/product_info.php?products _id=1414

Er der nogle af jer der har denne model og vil vise mig nogle realistiske fotos af den?
Nogle der har erfaringer med denne model?

ELLER hvad er jeres erfaringer med Trille generelt?

Det ér jo et billigt mærke, så har hørt det ikke er de mest holdbare modeller, men det skal jo bare kunne holde til et barn .

Nogle der har været glade for jeres Trille-vogn? Triller det derud af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Vi har en Trille Fix. Vi har ikke været særlig gode ved den de sidste 3½ år, men alligevel er det eneste den fejler.......en ødelagt trykknap Så jeg kan varmt anbefale en Trille vogn

Anmeld

24. juni 2009

NaFe

har en trille fix gigant...den er mega fed og god..kan anbefale trille fra flere..de forhandler trille i fields...

Anmeld

24. juni 2009

Anja

Vi har haft en Trille kombivogn, som vi brugte som klapvogn. Det var ikke nogen succes, synes kvaliteten var ringe, så den slogte vi igen.

Anmeld

24. juni 2009

Pige2009

Prøv i Babyvest, som findes i Aabenraa bl.a. Har nogle venner som købte for 1½ år siden.

Anmeld

25. juni 2009

Smukkert

linda2009 skriver:

Prøv i Babyvest, som findes i Aabenraa bl.a. Har nogle venner som købte for 1½ år siden.

Hej.
Jeg har lige tjekket deres hjemmeside og de fører ikke Trille, desværre

Anmeld

25. juni 2009

Pige2009

Mælkebøttebarn skriver:

Hej.
Jeg har lige tjekket deres hjemmeside og de fører ikke Trille, desværre

Prøv at ringe rundt til lidt forskellige forretninger. Det er ikke alle steder de har opført alle varer og mærker på hjemmesiden. Held og lykke Jeg køber mig en Emmaljunga Big Star Supreme Uniq i farven Platina

Anmeld

28. juni 2009

Harfeletten

Mælkebøttebarn skriver:

Til min store ærgelse har jeg lige fundet ud af at hverken BabySam eller Ønskebørn forhandler Trille barnevogne.
Jeg har forelsket mig i en hvis kombivogn af mærket Trille.
Jeg ville gerne have set modellen live inden jeg invisterer i den, men så vidt jeg kan se er der kun forhandlere der fører dette mærke på sjælland.

Dette er min drømmevogn:
http://www.onlinekids.dk/product_info.php?products _id=1414

Er der nogle af jer der har denne model og vil vise mig nogle realistiske fotos af den?
Nogle der har erfaringer med denne model?

ELLER hvad er jeres erfaringer med Trille generelt?

Det ér jo et billigt mærke, så har hørt det ikke er de mest holdbare modeller, men det skal jo bare kunne holde til et barn .

Nogle der har været glade for jeres Trille-vogn? Triller det derud af?

Jeg har en Trille Fix, som jeg er yderst tilfreds med
Den købte jeg i Børnebiksen i Låsby, ved Silkeborg ..
www.bornebiksen.dk

Anmeld

4. juli 2009

CGTN

Jeg har også forelsket mig i en trille, som jeg kan købe i bilka eller på www.babyhome.dk  hvor de sender den gratis og ellers ligger det i Esbjerg

Anmeld

4. juli 2009

Noah08

De forhandler trille vogne i mor og barn i kolding

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.