Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hvis den er der, er jeg 5+2-ish....
Ved du om det er normalt at teste så svagt hvis jeg er 5+noget henne???

min første graviditet testede jeg ca sådan der 5+3 MEEGET SVAGT - lod så være med at teste i en 5 dages tid, og SÅ var den endelig positiv

vil  råde dig til at nyde din weekend, og så tag en ny test mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

min første graviditet testede jeg ca sådan der 5+3 MEEGET SVAGT - lod så være med at teste i en 5 dages tid, og SÅ var den endelig positiv

vil  råde dig til at nyde din weekend, og så tag en ny test mandag

Så kommer min tålmodighed for alvor på prøve
Vil forsøge at vente... Men det ender sikkert med jeg køber mig fattig i tests!

Anmeld

22. marts 2013

Elgaard73

Jeg tør godt komme med et forsigtigt tillykke... Som de kloge siger, så er en streg en streg (og jeg kan godt se din streg)

At den er svag, selv om at du er 5+, behøver overhovedet ikke at være noget dårligt. Nogle er bare langsomme til at danne HCG...

Jeg kom aldrig til at kunne præstere en knald positiv test, kun sådanne nogle halv svage nogle og jeg har alligevel en søn på 16 måneder idag.

Anmeld

23. marts 2013

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Jeg tør godt komme med et forsigtigt tillykke... Som de kloge siger, så er en streg en streg (og jeg kan godt se din streg)

At den er svag, selv om at du er 5+, behøver overhovedet ikke at være noget dårligt. Nogle er bare langsomme til at danne HCG...

Jeg kom aldrig til at kunne præstere en knald positiv test, kun sådanne nogle halv svage nogle og jeg har alligevel en søn på 16 måneder idag.

Tak skal du have. :-) har lige taget endnu en test, selvom jeg burde vente. den er svag, men kan se den i strakt arm. yay

Anmeld

23. marts 2013

Maria-s

For mig ser den positiv ud TILLYKKE

Anmeld

23. marts 2013

Camilla <3

Tillykke ... 

Anmeld

23. marts 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Tak skal du have. :-) har lige taget endnu en test, selvom jeg burde vente. den er svag, men kan se den i strakt arm. yay

Den er der! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.