Brug for luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
4 svar
2 synes godt om
21. marts 2013

Anonym trådstarter

Aghhh hvor er det trælst og være fanget i en situation man ikke kan komme ud af , sammen med mennesker  som ikke respektere en. Ville ønske jeg kunne lukke øjnene , vågne op og være på den anden side.

har sku lige dag lidt ondt af mig selv, jep jep ..  Hvor heldige har man ind imellem lov at være  

Har ellers sorteret kraftigt i min omgangs kreds men lige nu er jeg fanget ... For en i H..... Da også.. 

Min liv er simpelthen for kort til den slags mennesker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Aghhh hvor er det trælst og være fanget i en situation man ikke kan komme ud af , sammen med mennesker  som ikke respektere en. Ville ønske jeg kunne lukke øjnene , vågne op og være på den anden side.

har sku lige dag lidt ondt af mig selv, jep jep ..  Hvor heldige har man ind imellem lov at være  

Har ellers sorteret kraftigt i min omgangs kreds men lige nu er jeg fanget ... For en i H..... Da også.. 

Min liv er simpelthen for kort til den slags mennesker 

er du inde i "big brother" ?!?

spøg tilside...

Det er altid svært det der......man kan ikke være venner med alle

Anmeld

22. marts 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

er du inde i "big brother" ?!?

spøg tilside...

Det er altid svært det der......man kan ikke være venner med alle

Ha ha dog ikke  Men måske det havde været bedre. Er bare i en situation hvor jeg er tvunget til at samarbejde med personer jeg har fravalgt grundet de dræner mig. Så facade på og luk øjnene igennem forløbet. Og håbe det hurtigt er overstået

Anmeld

22. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Ha ha dog ikke  Men måske det havde været bedre. Er bare i en situation hvor jeg er tvunget til at samarbejde med personer jeg har fravalgt grundet de dræner mig. Så facade på og luk øjnene igennem forløbet. Og håbe det hurtigt er overstået

NEJ! ikke lukke øjne...så bliver du hyber frustreret og tung i hjernen.... Bliver det for meget må du køre ud i en skov og BRØØØØØØLE det ud................... det virker................ (ps. tjek lige at der ingen mountinbikers er..... tro mig..... det er altså pinligt)

Anmeld

22. marts 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

NEJ! ikke lukke øjne...så bliver du hyber frustreret og tung i hjernen.... Bliver det for meget må du køre ud i en skov og BRØØØØØØLE det ud................... det virker................ (ps. tjek lige at der ingen mountinbikers er..... tro mig..... det er altså pinligt)

Er allerede DYBT frustreret  Kan ikke få afløb for mine tanker over den behandling , måske jeg skulle besøge skoven og brøle af de stakkelse dyr .........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.