Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wimmie skriver: Du har da også helt ret - hun er jo smuk og dejlig (og ja, jeg kender følelsen - smelter også hver gang jeg ser min lille datter. Tænk at man har lavet noget så smukt  
Du har da også helt ret - hun er jo smuk og dejlig
(og ja, jeg kender følelsen - smelter også hver gang jeg ser min lille datter. Tænk at man har lavet noget så smukt  
Tak
Jamen er det ikke også utroligt at to mennesker kan skabe noget så fantastisk som et barn sammen?! Det er vildt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan jeg sagtens forstå at du tænker hun er da også helt fantastisk smuk.
Og jeg kender det godt, tænker præcis det samme når jeg kigger på min datter - og det er helt OK!
hautecouture skriver: Ja, undskyld mit "egoistiske" udtryk - men overskriften på dette indlæg er altså bare de ord der strømmer gennem mit, ellers ret tomme, hoved når jeg ser på min datter Aya Retvig - 18 (snart 19) mdr
Ja, undskyld mit "egoistiske" udtryk - men overskriften på dette indlæg er altså bare de ord der strømmer gennem mit, ellers ret tomme, hoved når jeg ser på min datter
Aya Retvig - 18 (snart 19) mdr
Du har ret, hun er absurd smuk
Frk.S skriver: Det kan jeg sagtens forstå at du tænker hun er da også helt fantastisk smuk. Og jeg kender det godt, tænker præcis det samme når jeg kigger på min datter - og det er helt OK!
Tak Ja, man er helt forelsket jo
Roselil skriver: Du har ret, hun er absurd smuk
Åhr tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128