Hej Baby.dk... :-)
Jeg er nu tilbage efter nogle måneders pause, der er sket så mange ting de sidste par måneder, men starter på en ny da folk nok ikke rigtigt husker mig. 
Jeg hedder Camilla, kommer fra vestsjælland. d. 30-09-12 fødte jeg vores smukke pige, som hedder Freya Sophia, hun var 50cm lang og vejede 3420g... 
D. 1 maj starter min pige i dagpleje, da min barsel ikke er længere er vi nødsaget til at lade hende starte som 7 måneder, men det gør hellere intet, for hun har kun godt af at komme ud og lære! 
Jeg selv starter til august på Socialrådgiver uddannelsen og jeg glæder mig SÅ meget til at komme igang.
Min forlovede, vil rigtig gerne have et barn mere hurtigst muligt, men der må jeg træde bremsen i og være den sure mor, da jeg ønsker at komme igang med uddannelse først 
Jeg vil rigtig gerne skrive med jer, møde nye mennesker og lytte..
Jeg havde nogle rigtig gode måneder fødslen og lidt tid efter herinde, i er virkelig søde og gavmilde og det elsker jeg ved denne side, så nu er jeg tilbage.. Glæder mig sådan til at komme igang med at læse om de forskellige af jer. hvordan det går med jer osv. 
Til sidst får i da lige et billede af min skønhed! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld