Sagen er den at min kæreste har nogle problemer. Har har tidligere haft et misbrug. Hash misbrug. Og han var så "faldet i " igen da han startede i skole. Ikke noget voldsomt, men han passede ikke skolen, og i og med han er på kontanthjælp, så valgte vi at bede om et møde og lægge kortene på bordet så han kunne få noget hjælp til at kunne sige fra. Vi blev enige om at hun skrev til social service, som så ville kalde til et møde og så ville det nok ende med en støtte person, han har i forvejen en tid til psykiater i næste måned grundet andre ting i hans fortid, eksempelvis har han mistet et barn .. ja og i det hele taget haft et rigtig skod liv.
Men. Vi har en datter sammen. Og efter mødet har jeg ikke kunnet lade være med og tænke på eventuelle "konsekvenser".. såsom at de fjerner vores pige
Jeg er helt velfungerende, og ud over hans problemer er vi velfungerende og har et rigtig godt netværk. Jeg kan ikke komme på en grund til at de skulle vikke fjerne hende, men så hører jeg om de unge mødre osv, og hvis nu de mener at min kærestes problemer er grund til at ville fjerne hende?? Årh hvor er det forfærdeligt........... jeg er så bange... selvom jeg måske godt ved der ikke er noget at være bange for.. og hvem siger overhovedet de vil ha noget indover os og ikke bare min kæreste ? Det ved jeg ikke, men HVAD NU HVIS??? vi har aftalt at vi flytter fra hinanden hvis der bare kommer det,mindste. Jeg vil ikke miste mit barn pga ham.. så kan vi altid flytte sammen igen når han er ude af kommunens system... men... ja.. synes det er så hårdt, og kan ikke slå tanken om kommunen ud af mit hoved
Vi bliver uvenner og jeg bliver ked af det, og han bliver ked af det og det hele er bare så trist 
Ville bare ud med det... tak fordi du læste med 
Anmeld