kan man leve med ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Jeg mener man bør begge arbejde for at finde et passende kompromis. Jeg ville ikke kunne leve med at han tager de valg for mig.

Jeg VIL giftes, for har det som dig at det er en kærligheds erklæring
Og jeg vil have børn.

Har i fælles børn?

Du får lige et kæmpe her fra

han har en med sin X og jeg har 2

men ingen (vores)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Fenja09 skriver:

Jeg vil gerne giftes en dag, men vil sige, at havde jeg funden manden og han ikke ville, så ville jeg acceptere det. Jeg ville ikke sidde tilbage om 40 år og tænke hvorfor blev vi aldrig gift - det vil være fuldstændig lige meget hvis jeg sidder med ham i hånden når jeg tænker det.

Hvis jeg ønskede flere børn og den mand jeg havde fundet ikke ville have flere, så ville jeg overveje det meget kraftigt. For det tror jeg desværre er en af de ting man kan sidde og fortryde når man bliver gammel. Så ville jeg højest sandsynligt bryde forholdet og finde en som havde samme drøm som mig - flere børn.

Håber du finder ud af hvad du vil - men jeg synes ikke du skal gå på kompromis med dig selv hvis det er noget du virkelig brænder for.

/Fenja

Helt enig! Vh stine

Anmeld

21. marts 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

han har en med sin X og jeg har 2

men ingen (vores)

Den er lidt svær så. Det kommer jo også lidt an på hans alder osv. Men hvis du virkelig ønsker flere børn så skal du holde ved det, og så er beslutningen så om han skal være faren eller ej.

Anmeld

21. marts 2013

modesty

Fenja09 skriver:

Jeg vil gerne giftes en dag, men vil sige, at havde jeg funden manden og han ikke ville, så ville jeg acceptere det. Jeg ville ikke sidde tilbage om 40 år og tænke hvorfor blev vi aldrig gift - det vil være fuldstændig lige meget hvis jeg sidder med ham i hånden når jeg tænker det.

Hvis jeg ønskede flere børn og den mand jeg havde fundet ikke ville have flere, så ville jeg overveje det meget kraftigt. For det tror jeg desværre er en af de ting man kan sidde og fortryde når man bliver gammel. Så ville jeg højest sandsynligt bryde forholdet og finde en som havde samme drøm som mig - flere børn.

Håber du finder ud af hvad du vil - men jeg synes ikke du skal gå på kompromis med dig selv hvis det er noget du virkelig brænder for.

/Fenja

Enig. 

Anmeld

21. marts 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

kan man leve med aldrig at blive gift ?

kan man leve med ikke at få flere små fødder i huset ??

jeg er virkelig i vildrede

jeg elsker min dejlige kæreste af alt hvad der banker i mig

men hans menninger om ægteskab og børn står fast ALDRIG MERE ELLER FLERE

pga en røv syg X kone der bare har ødelagt det fuldkommen for ham

hvad jeg skal gøre er jeg helt fortabt med

ved ikke om jeg kan leve med det , ved ikke om jeg kan holde til det

jeg ønsker ikke at fylde xx antal år og aldrig få en ring om min finger

min hjerte lændes efter den ultimative kærligheds erklæring at blive gift

jeg hader mig selv lige nu at tænke disse tanker, for jeg vil virkelig ikke være nød til at gå fra ham bare pga det

men igen, kan jeg så leve med det

Åh, stakkels dig og stakkels ham!

Jeres livsdrømme passer simpelthen bare ikke sammen.

Jeg ved det er hårdt, men hvis du virkelig ønsker at få børn og blive gift, så må du forlade ham og finde een der vil det samme som dig.

Det er dit liv, du må vælge det der er rigtigst for dig!

Jeg synes det er fuldt ud forståeligt at gå fra hinanden på det grundlag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.