p-pille spørgsmål ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
5 svar
1 synes godt om
21. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg står og skal på ferie med min lille familie på tirsdag, og på mandag er det "p-pille pause" og jeg skal så have menstration i den uge jeg er på ferie. Der er svømmingpool og spabad, så jeg skal jo bade.. Jeg kan ikke lide at bruge tampon så den er altså udelukket.. 

Spørgsmål:

Men når jeg tager min sidste p-pille på søndag, kan jeg så starte på min nye p-pille pakke om mandagen ? sådan så jeg faktisk springer min "pause" over ? og så på den måde kan "skubbe" min menstration ? 

Eller hvad ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

LMA

Anonym skriver:

Jeg står og skal på ferie med min lille familie på tirsdag, og på mandag er det "p-pille pause" og jeg skal så have menstration i den uge jeg er på ferie. Der er svømmingpool og spabad, så jeg skal jo bade.. Jeg kan ikke lide at bruge tampon så den er altså udelukket.. 

Spørgsmål:

Men når jeg tager min sidste p-pille på søndag, kan jeg så starte på min nye p-pille pakke om mandagen ? sådan så jeg faktisk springer min "pause" over ? og så på den måde kan "skubbe" min menstration ? 

Eller hvad ? 

Ja, det kan du godt  Når du gør sådan, så kommer din menstruation først næste gang du holde pille-pause 

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

LMA skriver:

Ja, det kan du godt  Når du gør sådan, så kommer din menstruation først næste gang du holde pille-pause 

Okay super  så kan jeg være mere rolig hehe.. mange tak for svar 

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

LMA skriver:

Hej igen :-) jeg har lige et spørgsgsmål.. 

jeg ville jo tage min P pille imorgen igen for at springe min menstruation over... Men jeg har så åbenbart lige fået menstruation igår aftes... Ville egentlig stadig ha den sku stoppe.. burde jeg så stadig holde fast i at jeg tar pillen mandag aften?

Anmeld

25. marts 2013

LMA

Anonym skriver:

Hej igen :-) jeg har lige et spørgsgsmål.. 

jeg ville jo tage min P pille imorgen igen for at springe min menstruation over... Men jeg har så åbenbart lige fået menstruation igår aftes... Ville egentlig stadig ha den sku stoppe.. burde jeg så stadig holde fast i at jeg tar pillen mandag aften?

Ja, du skal fortsætte uden pause  Om det stopper din menstruation ved jeg desværre ikke, for jeg har aldrig prøvet at få min menstruation før pausen  Men hvis du ikke tager dine p-piller er jeg ret sikker på, at din menstruation bare bliver ved med at være der 

Anmeld

25. marts 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Spørgsmål:

Eller hvad ? 

Ja du kan, cyklus bliver jo bare rykket. Jeg ville ønske Jeg brugte P-pille nu hvor os to gamle er alene hjemme og så kommer mens. selvfølgelig  Bare fordi den rykkede sig 10 dage sidst. Manden fik jagttegn idag og ærgrelsen stod klart da han fandt ud af han ikke kunne gå på påskehare-jagt  Øv øv med ØV på! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.