Sidste dag i dagpleje (næste uge) købe gave eller ??:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.334 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. marts 2013

ghf

Sidste dag i dagplejen!     Hej det er sådan at min store pige i næste uge har sidste dag ved dagpleemoren. og tænker på om jeg skal købe noget til dageplejemoren nu hvor det er døden sidste dag i næste uge eller skal jeg ikke??? Ved ikke helt... Synes bare det ville være idee, men hvad synes i? Giver/gav i jeres dagplejer en lille ting/blomst.. nogen ideer Evt.. - 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Billemyre

Det ville jeg uden tvivl gøre.
Jeg arbejder i en vuggestue og det skaber bare så stor glæde, hvis forældrene lige viser at de har sat pris på tiden og pasningen/plejen
Hun vil helt sikkert blive rigtig glad!
Og det behøver bestemt ikke være noget stort - Bare en lille ting (blomst, chokolade, te, bolsjer, stearinlys osv.), ja, nogle gange kan et kort med en sød lille tekst være lige så godt/næsten endnu bedre

Anmeld

21. marts 2013

Nolle

Vi gav vores et gave kort, da jeg viste hun var igang med at spar sammen til noget køkkenhalløj . 

Synes da det er dwt mindste man kan gøre  

Anmeld

21. marts 2013

helle85

charmepigen skriver:

Sidste dag i dagplejen!     Hej det er sådan at min store pige i næste uge har sidste dag ved dagpleemoren. og tænker på om jeg skal købe noget til dageplejemoren nu hvor det er døden sidste dag i næste uge eller skal jeg ikke??? Ved ikke helt... Synes bare det ville være idee, men hvad synes i? Giver/gav i jeres dagplejer en lille ting/blomst.. nogen ideer Evt.. - 

vi gav min dagpleje mor et gave kort til et gartneri ( min datter stoppede om vinteren, ellers ville jeg har købt det til hende i stedet for) så hun kunne købe nogen frugt træ/buske med bær eller jordbær planter så hun kunne få noget som hun kunne få glæde af i forhold til dagplejen og så gav vi hende et et kort med et digt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.