Anonym skriver:
Ja min dreng æder faktisk, vil ikke kalde det spise fordi det er så voldsomt.. 
Jeg har en dreng på to år, og han spiser non stop, hele tiden - 24/7!
Han spiser to boller og en skål a38 til morgen, en time efter vil han have frugt, lidt efter der spørg han om frokost og der spiser han syv halve, frugt og grøntsager også sover han 1 1/2 time også spiser ham igen frugt og boller.
Når jeg henter kl 15:30 spørg han hele tiden efter mad, frugt, rosiner etc., og kl 17:00 er der aftensmad og der spiser han to-tre tallerkener, og efter mad omkring kl 18:00 spørg han igen om mad... Jeg er ved at blive sindsyg, lægen siger han bare har en god appetit, men hvad med den dag han måske skal på julemærkehjem fordi han er blevet tyk, så er jeg en dårlig mor fordi jeg ikke har stoppet ham?..
Hvad skal jeg gøre 
WOW

min søn er snart 3 og han spiser ikk det haæve af hvad du skriver op der
tak for den
men jeg syntes da det er meget fint han spiser som han gør, bare stadig hold øje med at som du selv skriver ikke blir for buttet
og hvis du syntes at NU er vægten alså for meget op, så må man skru ned for maden lidt og så bare jamen der er ikke mere lige nu, du må vente skat
min kærestes datter er også en rigtigt madpige og spiser også på fulde tryk hvis hun kan få lov, men der kunne vi så se på hende at hendes vægt var alt for højt oppe, så vi skruede bare ned og sagde slut, nu der ikke mere
og ja så måtte hun jo acceptere det og så var man jo egentligt ik så sulten alligevel..
det er en form for ond cirkel man kommer i, som man skal ud af igen
men IGEN , KUN hvis du kan se hans vægt er for høj skal du drage til det, ellers skal han bare spise, da de jo vokser