Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu læste jeg lige en som skrev at hun stoppede med ppiller hver søndag. Og så er det jeg tænker. sådan passer det aldrig med mine. hvis jeg stopper en tirsdag så tager jeg den næste pakke om mandagen. Er det helt forkert? Kommer nemlig i tvivl om jeg gør det rigtigt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg starter hver torsdag. Jeg tog den sidste i går, og starter på torsdag om en uge igen, så jeg igen slutter en onsdag...
Anonym skriver: Nu læste jeg lige en som skrev at hun stoppede med ppiller hver søndag. Og så er det jeg tænker. sådan passer det aldrig med mine. hvis jeg stopper en tirsdag så tager jeg den næste pakke om mandagen. Er det helt forkert? Kommer nemlig i tvivl om jeg gør det rigtigt.
Her stopper jeg om søndagen også pause i 7 dage, dvs jeg starter op igen om mandagen :-)
Nu skal jeg lige forstå det, for du skriver du stopper tirsdag, og begynder mandag. Men skulle du så ikke begynde onsdag først, ellers rykker du den tilbage hver gang... Så du aldrig starter og slutter samme dag.
Jeg starter og slutter aldrig samme dag. For 7 dage så vil man ko aldrig ramme på den samme dag.
Men hvordan skal jeg så gøre? For forstår ikke hvis jeg feks stopper en torsdag at jeg skal starten fredag. Så går der da ni dage
Anonym skriver: Jeg starter og slutter aldrig samme dag. For 7 dage så vil man ko aldrig ramme på den samme dag. Men hvordan skal jeg så gøre? For forstår ikke hvis jeg feks stopper en torsdag at jeg skal starten fredag. Så går der da ni dage
Du tager din sidste pille torsdag, og starter op igen fredag :-)
sandra0108 skriver: Du tager din sidste pille torsdag, og starter op igen fredag :-)
Men forstår ikke hvorfor det er ni dage efter når der står syv dage. Skal vist have det skåret ud i pap. Sorry
Hvis du tager den sidste torsdag, så holder du pause fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag = 7 dage.
Starter igen fredag. Og tager den sidste pille en torsdag - igen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128