Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej der ude..
Lidt dumt spørgesmål, men er lige kommet i tviliv.
Fra den dag man får sin mens, tæller man så 28 dage frem derfra, eller er det først fra når den stopper ??
Mit startede den 4 hvornår kan jeg senest teste mig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
popzi skriver: Hej der ude.. Lidt dumt spørgesmål, men er lige kommet i tviliv. Fra den dag man får sin mens, tæller man så 28 dage frem derfra, eller er det først fra når den stopper ?? Mit startede den 4 hvornår kan jeg senest teste mig.
Hvis du har en cyklus på 28 dage. Er det 28 dage fra første mens dag
esioul skriver: Hvis du har en cyklus på 28 dage. Er det 28 dage fra første mens dag
Okay.
Hvad dato vil man så sige man kan tjekke test positiv ??
Fordi testede igår men det er jo for tidligt.
popzi skriver: Okay. Hvad dato vil man så sige man kan tjekke test positiv ?? Fordi testede igår men det er jo for tidligt.
jamen er din cyklus regelmæssig? så er det jo på 28-29 dagen du kan teste
esioul skriver: jamen er din cyklus regelmæssig? så er det jo på 28-29 dagen du kan teste
Okay, havde håbet på man kunne gøre det lidt før..
Men må bare vente..
popzi skriver: Okay, havde håbet på man kunne gøre det lidt før.. Men må bare vente..
Nogle kan teste tidligere og andre går der længere tid.. Nogle danner hormoner vildt hurtigt og andre går det lidt langsommere med.. Jeg selv kunne kun teste meget svagt positiv til jeg var omkring 8 uger henne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128