Mærkelig drøm om graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
4 svar
1 synes godt om
21. marts 2013

KittyCatta

Puha.. Havde den absolut mest mærkelig drøm nogensinde her i nat. Drømte at jeg var gravid. Først gik jeg ned til Netto og ville købe en test, men kassedamen valgte at scanne mig først, foran alle de andre handlende kunder. Der fandt hun ud af at jeg ventede mig tvillinger. Alle i køen stod herefter og klappede. Jeg ved godt at det lyder mærkeligt, men altså.. 

Dernæst gik jeg hjem og testede og den var sørme også positiv. Kan ikke huske så meget mere end at jeg bare fik det vildt dårligt i flere dage og var præget af kvalme og opkastninger.
Og hvordan vågner jeg? Lige præcis med den største kvalme nogensinde..

Har i løbet af de sidste par dage haft de vildeste humørsvingninger. Alle tror at jeg er sur, men svinger bare meget mellem at være trist, sur og virkelig glad.
Har ligeledes haft kvalme en masse.

Hmm.. Selv kæresten har spurgt om jeg er gravid, men i så fald vil jeg da slet ikke kunne teste positiv endnu. Har først testdag om 8 dage.. 

Ej, hvor vil jeg bare gerne slippe for det her. Det er bare en pine (specielt drømmen!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

B&J

jeg håber da drømmen betyder du er gravid det kunne jo være vidunderligt.

ellers er det bare desværre tankerne og drømmene der spiller dig et pus, men ja det er så øv når der er så længe til test dag... men vildt nok du lige blev scannet igennem af kasse damen

Anmeld

21. marts 2013

Tranebaer

Prøver du at blive gravid? For så tror jeg det er meget normalt - jeg drømmer tit underlige drømme hvor det jeg tænker meget på indgår..

Hvis ikke du prøver at blive gravid er det ret vildt! Tænkt hvis du så er det!

Anmeld

21. marts 2013

KittyCatta

B&J skriver:

jeg håber da drømmen betyder du er gravid det kunne jo være vidunderligt.

ellers er det bare desværre tankerne og drømmene der spiller dig et pus, men ja det er så øv når der er så længe til test dag... men vildt nok du lige blev scannet igennem af kasse damen

Det ville være fantastisk, hvis jeg er gravid. Vi prøver ikke decideret, at blive gravide, men vi gør heller ikke noget for at beskytte os.

Det er som du siger nok bare tankerne, der spiller mig et pus, men det er godt nok bare for vildt det her.

Ja, det er jo ikke hver dag, at man har muligheden for at få en gennemscanning i Netto

Anmeld

21. marts 2013

KittyCatta

Tranebaer skriver:

Prøver du at blive gravid? For så tror jeg det er meget normalt - jeg drømmer tit underlige drømme hvor det jeg tænker meget på indgår..

Hvis ikke du prøver at blive gravid er det ret vildt! Tænkt hvis du så er det!

Vi prøver ikke decideret at blive gravide, men gør heller ikke noget for at undgå det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.