80 dage- lille reminder til farmand ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
11 svar
40 synes godt om
21. marts 2013

Mink

Hej alle sammen ... 

Min mand befinder sig i udlandet lige nu, og i dag er der kun 80 dage til termin og der vil jeg gerne minde ham om på en sød måde.. Har lavet et lille billede med tekst som jeg vil sende til ham (godt nok er billedet fra uge 23)  hvad synes i ??  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

katrine26

Jeg syntes det er flot lavet og skrevet. Kan du roligt sende afsted til ham. Katrine26. 

Anmeld

21. marts 2013

Tranebaer

Jeg synes du ser meget trist ud på billedet, så jeg ville vælge et andet Men super god idé

Anmeld

21. marts 2013

Mink

katrine26 skriver:

Jeg syntes det er flot lavet og skrevet. Kan du roligt sende afsted til ham. Katrine26. 

Pyha tak skal du ha så tror jeg at jeg sender det afsted ! 

Anmeld

21. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Rigtig fint men jeg vil foreslå et andet billede, da du ser lidt ked ud på billedet. 

Anmeld

21. marts 2013

C-Dog

Jeg synes det er fint :-) også billedet, det har karakter og ville være lidt ødelagt hvis du havde kæmpe tandsmil på ;-)

Anmeld

21. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg synes det er et smukt billed og jeg synes du er smuk. Så du kan rolig sende billed afsted. Jeg er sikker på at han bliver glad for at modtage det. 

Anmeld

21. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig flot og eftertænktsomt billede og dejlig tekst! Afsted med det!! Vh stine

Anmeld

21. marts 2013

MorDk

Super tekst og super flot billede... ♥ AFSTED MED DET!!

Anmeld

21. marts 2013

Moma

Du er smuk og teksten er smuk - meget rørende. Jeg synes ikke, du ser ked ud af det - men eftertænksom.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.