Udflåd mellem ÆL og mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. marts 2013

Peanut

Hej

Nogle erfaringer med udflåd mellem ÆL og mens?

Er sgu rimelig våd i trusserne  Sådan noget klart noget, og igår var det hvidt ligesom noget lotion..... Beklager detaljerne, men vi har vel alle udflåd  

Hvis jeg skulle være gravid, er jeg kun 2+4 eller sådan noget idag, men hvordan er jeres udflåd mellem ÆL og mens? Jeg mindes ikke at jeg plejer at have noget, nærmere tør som Sahara. Haha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Peanut

Op 

Anmeld

22. marts 2013

Muffinmor

ja jeg sidder så lidt i samme situation som dig. Jeg har generelt rimelig meget udflåd, men i denne måned er det helt vildt. Noget af det er meget tyndt næsten ligesom vand, og andet er som du beskriver ligesom lotion. Det er vores første måned uden prevention og med mit første barn lykkedes det i første forsøg. Jeg er ret sikker på at være gravid nu, da jeg også havde kvalme og mega ondt i to dage lige der omkring hvor ægget har sat sig fast.

Men der er nok ikke så meget at gøre end at skifte trusser og vente på mens.

Knusser

Anmeld

22. marts 2013

Peanut

Roxi skriver:

ja jeg sidder så lidt i samme situation som dig. Jeg har generelt rimelig meget udflåd, men i denne måned er det helt vildt. Noget af det er meget tyndt næsten ligesom vand, og andet er som du beskriver ligesom lotion. Det er vores første måned uden prevention og med mit første barn lykkedes det i første forsøg. Jeg er ret sikker på at være gravid nu, da jeg også havde kvalme og mega ondt i to dage lige der omkring hvor ægget har sat sig fast.

Men der er nok ikke så meget at gøre end at skifte trusser og vente på mens.

Knusser

Hvornår har du testdag?  

Anmeld

23. marts 2013

Muffinmor

D 30/3. Min cyklus er ca 30 dage og havde ægløsning ca den 16. Vi brugte ikke ÆL test. Men jeg bliver meget svedig om morgenen efter min ægløsning så jeg har en nogenlunde måling for hvornår den falder.

Anmeld

23. marts 2013

Muffinmor

Det kan så godt være jeg lige sniger en test den 28 om morgenen inden vi køre afsted. jeg ville gerne sige det til min mand før resten af familien. Har trænet vores søn til at sige storebror når han ikke har hørt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.