sygdom måske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej.

jeg vælger skrive anonym da jeg syns det er lidt pindligt.

jeg er gravid i  uge 29+ jeg har siden søndag været syg med diarre opkastog mave kramper og kan stadig ikk få gang i maven over hovedet og tror jeg har en banan idag. så tænkte på. hvordan mon bette pigen klare sig når jeg ikk får mad ned i maven og nu os når hun i forvejen ligger i den lave ende med vægten.

Nogen her inde som har et forslag til hvad det kunne være og hvad man kan/skal gør i dette tilfælde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Mimic

Anonym skriver:

Hej.

jeg vælger skrive anonym da jeg syns det er lidt pindligt.

jeg er gravid i  uge 29+ jeg har siden søndag været syg med diarre opkastog mave kramper og kan stadig ikk få gang i maven over hovedet og tror jeg har en banan idag. så tænkte på. hvordan mon bette pigen klare sig når jeg ikk får mad ned i maven og nu os når hun i forvejen ligger i den lave ende med vægten.

Nogen her inde som har et forslag til hvad det kunne være og hvad man kan/skal gør i dette tilfælde. 

den lille tager hvad hun har brug for, så ingen ko på isen der

det er højst samdsynligt en omgang roskilde syge, så husk at drikke rigeligt med væske, revne æbler (der er blevet lidt brune) og ristet toastbrød plejer at virke her ved os

god bedring

Anmeld

20. marts 2013

henh01

Hvis du fortsat er syg i weekenden ville jeg lige ringe og forhøre mig. Men tror ikke du skal være bekymret for den lille.

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

puha. det godt. det må jeg prøve men jeg har jo ikk fået andet ned end den ene ene banan idag siden søndag så hun har jo ikk fået noget

Anmeld

20. marts 2013

henh01

Anonym skriver:

puha. det godt. det må jeg prøve men jeg har jo ikk fået andet ned end den ene ene banan idag siden søndag så hun har jo ikk fået noget

hun tager fra dine depoter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.