6 måneder? Allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
9 svar
14 synes godt om
20. marts 2013

MorDk

Det er jo helt vildt! For 6 mdr. sad jeg i hospitalssengen og ammede min datter. Kl.19.09 kom hun til verden ♥ Wauw! Jeg sys bare tiden flyver afsted! Så er der kun et ½ års tid til jeg starter på arbejde igen... Puha bliver helt underligt!! Denne sommer... bliver den 4. sommer i streg, hvor jeg ikke arbejder!!

TILLYKKE min elskede lille Freya Alberte med dit ½ år ♥ ELSKER DIG!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

christina92

Ja det er slet ikke til at forstå at tiden er gået så hurtig!

Stort tillykke med hende

Anmeld

21. marts 2013

MorDk

christina92 skriver:

Ja det er slet ikke til at forstå at tiden er gået så hurtig!

Stort tillykke med hende

Nej tiden flyver afsted. Jeg får helt ondt i maven ved tanken om at jeg snart skal afl. hende i vuggestue. Og jeg selv skal starte på arbejde igen!

Anmeld

21. marts 2013

christina92

MorDk skriver:

Nej tiden flyver afsted. Jeg får helt ondt i maven ved tanken om at jeg snart skal afl. hende i vuggestue. Og jeg selv skal starte på arbejde igen!

JA! Det samme her. Der er kun 3½ måneder til tiger skal starte. Forstår det slet ikke!  

Det er bare gået SÅ stærkt. For et øjeblik siden blev hun helt væk under dynen i vuggen nu ligger hun og fylder det hele i tremmesengen.

Anmeld

21. marts 2013

MorDk

christina92 skriver:

JA! Det samme her. Der er kun 3½ måneder til tiger skal starte. Forstår det slet ikke!  

Det er bare gået SÅ stærkt. For et øjeblik siden blev hun helt væk under dynen i vuggen nu ligger hun og fylder det hele i tremmesengen.

JA det er vildt at tænke på... *S* Dejlige unger altså!!!

Jeg har det rigtig ambivalent med at skulle starte på arbejde igen... tanken om at det er vores sidste barn og tanken om at arbejdsmarkedet kalder og at man ikke har så meget tid med sine unger mere...

Anmeld

21. marts 2013

Merii

Ja tiden flyver afsted, det er ikke til at forstå  og Tillykke med hende

Min bette mand fik en hård start på livet og jeg troed aldrig vi vil komme igennem det. men ja nu er han allerede 5 måneder og vi nyder barslen

Anmeld

21. marts 2013

MorDk

Merii skriver:

Ja tiden flyver afsted, det er ikke til at forstå  og Tillykke med hende

Min bette mand fik en hård start på livet og jeg troed aldrig vi vil komme igennem det. men ja nu er han allerede 5 måneder og vi nyder barslen

Dejligt!!! Er jeg glad for at høre... JA det er bare med at nyde barslen!!

Anmeld

21. marts 2013

christina92

MorDk skriver:

JA det er vildt at tænke på... *S* Dejlige unger altså!!!

Jeg har det rigtig ambivalent med at skulle starte på arbejde igen... tanken om at det er vores sidste barn og tanken om at arbejdsmarkedet kalder og at man ikke har så meget tid med sine unger mere...

Ja det kan jeg godt forstå er mega svært! ´Her er det heldigvis ikke sidste gang på barsel, men er jo sidste gang med dette barn. Jeg får jo aldrig så meget tid til hende igen

Anmeld

21. marts 2013

Miss-86

Hvor vildt.
Tillykke med jeres lille prinsesse

Hmm, 4. sommer, hvor du ikke arbejder, hvor lækkert altså
I Wish!

Anmeld

21. marts 2013

MorTilEnPrinsesse

MorDk skriver:

Det er jo helt vildt! For 6 mdr. sad jeg i hospitalssengen og ammede min datter. Kl.19.09 kom hun til verden ♥ Wauw! Jeg sys bare tiden flyver afsted! Så er der kun et ½ års tid til jeg starter på arbejde igen... Puha bliver helt underligt!! Denne sommer... bliver den 4. sommer i streg, hvor jeg ikke arbejder!!

TILLYKKE min elskede lille Freya Alberte med dit ½ år ♥ ELSKER DIG!!

Tillykke med de 6 måneder..  

Tiden går bare så stærkt med de små!. 

Vores Freya er også snart 6 mdr, og om blot 1 måned starter hun i dagpleje!  Ved slet ikke hvordan jeg kommer til at klare det. 

Men stort tillykke med hende, nyd det sidste halve år! det er en fantastisk tid at have barsel, men så skønne babyer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.