Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I dag har manden og jeg sat 25 indsamlingsbøsser op i butikker i nærområdet og flere venter i morgen
Indsamlingen er til fordel for SCLEROSE-FORENINGEN, så støt gerne, hvis I ser en indsamlingsbøsse
Katja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: I dag har manden og jeg sat 25 indsamlingsbøsser op i butikker i nærområdet og flere venter i morgen Indsamlingen er til fordel for SCLEROSE-FORENINGEN, så støt gerne, hvis I ser en indsamlingsbøsse Katja
Olivia's Moar skriver: Fedt initiativ !! Arbejder på et plejehjem, og der kommer flere og flere til med sclerose!Det er en møg sygdom ! Øv ..
Fedt initiativ !! Arbejder på et plejehjem, og der kommer flere og flere til med sclerose!Det er en møg sygdom ! Øv ..
Tusind tak
Det er en rigtig uretfærdig og utilregnelig sygdom, så vi støtter gerne, hvor vi kan
Lover at jeg nok skal støtte når jeg ser en bøtte og det rimer hihi
PT skriver: Godt gået. Min farmor havde sclerose, så jeg vil helt sikkert støtte, hvis og når jeg ser en bøtte (Hey Aisha, jeg kan også rime )
Godt gået. Min farmor havde sclerose, så jeg vil helt sikkert støtte, hvis og når jeg ser en bøtte (Hey Aisha, jeg kan også rime )
I den gode sags tjeneste
Jeg stod i Sparekassen i dag, og dér stod sådan en indsamlingsbøsse...
Jeg kom lidt mønter i og tænkte på dig...
Dot D skriver: Jeg stod i Sparekassen i dag, og dér stod sådan en indsamlingsbøsse... Jeg kom lidt mønter i og tænkte på dig...
Sys det er rigtig flot , har slev en i min familie der lige har fået det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128