Skrev et indlæg, men fortrød og slettede igen. Men jeg har simpelthen behov for at høre andres mening omkring dette. For manden giver jo bare mig ret. Så prøver alligevel herinde.
Vi står midt i bodelingen af min/vores fars ting ( 3 søskende ) historien kort, har ikke haft den store kontakt med mine søskende inden vores far gik bort, hvilket jeg tydeligt mærker idag. Dog formår vi at snakke om tingene et godt stykke hen af vejen.
Dog er der små ting der gør jeg skriver dette indlæg. Min far har en masse ting stående i en garage, der er ting som skal sælges andre skal smides væk. Men vi skal have sorteret i sagerne.
Hvilket jeg mener vi alle 3 selvfølgelig skal være med til. Men hver gang vi prøver at lave en aftale, aflyser min bror. For at tage derhen alene og rydde op, hvilket jeg syntes er forkert.
Der er ting der skal sælges, som min bror så står for ( han vil gerne styre det hele, men har ikke rigtig overskuddet til det ) Ikke en beslutning vi har truffet men noget han bare gør. Nu er der så kommet bud på tingene, og de 2 acceptere uden at spørge mig.
Er jeg helt galt på den når jeg syntes det er forkert ??
At jeg syntes alle man skal være lige meget med i de beslutninger der skal træffes omkring tingene ?
Anmeld