Jeg er SÅ vred :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.843 visninger
10 svar
3 synes godt om
20. marts 2013

Anonym trådstarter

Det er lige hvad jeg er!!

Min bonus datter er blevet klippet idag.. Grydehår med helt kort i siderne Det er FORFÆRDELIGT ud Hun ligner en dreng
Kan det virkelig passe at vi (mig og kæresten) INTET har at skulle ha sagt????
Men det er nu ikke det værste.. Nu er hun hjemme ved sin onkel og tante fordi hun skal have FARVET HÅR?!??!?!? Pigen er 8 år gammel!!!!! Synes det er SÅ sindsygt?!?!!!!

ER det mig der er galt på den her ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

TNBC

Anonym skriver:

Min bonus datter er blevet klippet idag.. Grydehår med helt kort i siderne Det er FORFÆRDELIGT ud Hun ligner en dreng
Men det er nu ikke det værste.. Nu er hun hjemme ved sin onkel og tante fordi hun skal have FARVET HÅR?!??!?!? Pigen er 8 år gammel!!!!! Synes det er SÅ sindsygt?!?!!!!

Håret mener jeg godt at hun må som hun har gjort...

MEN en 8årig skal ikke have farvet hår? Det er sku ikke godt for hende.

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Håret mener jeg godt at hun må som hun har gjort...

MEN en 8årig skal ikke have farvet hår? Det er sku ikke godt for hende.

Nej vel?? Og det er ikke første gang hun farver håret

Anmeld

20. marts 2013

Sara.

Anonym skriver:

Jeg tænker hvad hun selv siger til håret??

Anmeld

20. marts 2013

TNBC

Anonym skriver:

Nej vel?? Og det er ikke første gang hun farver håret

Hun kan udvikle allergi.
år manden til mande sig op og sige noget.

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Sara. skriver:

Jeg tænker hvad hun selv siger til håret??

Nu har jeg ikke talt med hende men tror da hun synes det er fint..
Der er bare det i det at hun har haft kort hår før (dog ikke så kort) og der troede alle hun var en dreng kaldte hende for en ham osv, og der blev hun så ked af det hver gang

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hun kan udvikle allergi.
år manden til mande sig op og sige noget.

Vi har en sag kørene i amtet om bopælsretten over hende og han har forsøgt at tale moren til fornuft. Det er bare ikke muligt hun er meget vred på ham/os

Anmeld

20. marts 2013

Sara.

Anonym skriver:

Nu har jeg ikke talt med hende men tror da hun synes det er fint..
Der er bare det i det at hun har haft kort hår før (dog ikke så kort) og der troede alle hun var en dreng kaldte hende for en ham osv, og der blev hun så ked af det hver gang

Kan hun ikke få nogle pæne spænder i eller sådan noget engang imellem?

Ku forestille mig min datter, som dog kun er 5, være mega stolt over ny frisøren og hårfarve. Synes det er synd at ødelægge den følelse.

Men måske tage den med moderen en dag, spørge hvilken hudfarve de bruger....evt starte positivt ud med at det en pæn farve, men så kan i jo fortælle om nogen i kender, allergi osv...

Hvis hun fast fik farvet hår ville jeg også blive vred...... men en enkelt gang eller to tror jeg at jeg havde set over med. Ved i om det er al håret?

Og det ikke fordi jeg ikke kan forstå jeres følelser....... det kan jeg.....

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Sara. skriver:

Kan hun ikke få nogle pæne spænder i eller sådan noget engang imellem?

Ku forestille mig min datter, som dog kun er 5, være mega stolt over ny frisøren og hårfarve. Synes det er synd at ødelægge den følelse.

Men måske tage den med moderen en dag, spørge hvilken hudfarve de bruger....evt starte positivt ud med at det en pæn farve, men så kan i jo fortælle om nogen i kender, allergi osv...

Hvis hun fast fik farvet hår ville jeg også blive vred...... men en enkelt gang eller to tror jeg at jeg havde set over med. Ved i om det er al håret?

Og det ikke fordi jeg ikke kan forstå jeres følelser....... det kan jeg.....

Hun bryder sig ikke om spænder i håret.. Sidst var det næsten hele håret der blev farvet.. Ved ikke med denne gang, men det bliver vist lyst.. Og hun er altså mørk håret.

Vi har forsøgt at tale med moren, det hjælper ikke..

Og kunne aldrig finde på at nævne over for pigen at jeg synes håret var grimt...

Anmeld

21. marts 2013

C-Dog

Hvis pigen er 8, så lur mig om ikke hun har helt tjek på hvad hun vil med sit hår. Min datter er 5 og vil gerne ha lyserøde hårtotter, jeg har sagt det må vente mindst 2 år og så kan vi snakke om det. Hvis du synes det er grimt så bid det i dig og glæd dig over at pigen elsker det. Og lad være at påvirke hende til at få lavt selvværd. Børn har brug for ros- og for at finde deres stil, selv hvis de har en sær stil ;-) og mon ikke moren bruger det allergivenlige hårfarve. Hun er jo trods alt mor til en på 8 så hun har da formået at holde liv i pigen i en del år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.