Afslappende eksamens læsning :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
13 svar
1 synes godt om
20. marts 2013

o1Mutte

Nu skal karret bare fyldes op og så vil jeg ligge og dampe i lidt tid med mine bøger, chokolade, et glas vin, levende lys og musik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

o1Mutte

o1Mutte skriver:

Nu skal karret bare fyldes op og så vil jeg ligge og dampe i lidt tid med mine bøger, chokolade, et glas vin, levende lys og musik

Glemte billedet...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. marts 2013

Ploffer

o1Mutte skriver:

Slaaap af hvor ser det lækkert ud

Sådan kunne jeg egentlig også godt tænke mig at læse til eksamen når den tid kommer

Anmeld

20. marts 2013

M (:

o1Mutte skriver:

Misundelig.dk..  Hvem, der bare havde et badekar! God fornøjelse! 

Anmeld

20. marts 2013

o1Mutte

Ploffer skriver:

Slaaap af hvor ser det lækkert ud

Sådan kunne jeg egentlig også godt tænke mig at læse til eksamen når den tid kommer

Det er så skønt

Anmeld

20. marts 2013

o1Mutte

M (: skriver:

Misundelig.dk..  Hvem, der bare havde et badekar! God fornøjelse! 

Mange tak Er kravlet op igen.. Nu ligger jeg på sofaen.. Det var hård at ligge deri

Anmeld

20. marts 2013

M (:

o1Mutte skriver:

Mange tak Er kravlet op igen.. Nu ligger jeg på sofaen.. Det var hård at ligge deri

Ja, badekar er skønt - jeg kan bare selv kun finde ud af at ligge der i ca. 5 minutter før jeg bliver restløs..

Anmeld

20. marts 2013

o1Mutte

Ja, badekar er skønt - jeg kan bare selv kun finde ud af at ligge der i ca. 5 minutter før jeg bliver restløs..

Samme her.. Det tager længere tid at fylde det end jeg ligger deri

Anmeld

20. marts 2013

M (:

o1Mutte skriver:

Samme her.. Det tager længere tid at fylde det end jeg ligger deri

Haha, det er det samme herhjemme - og det trods jeg prøver at gøre det hyggeligt med blade og lign. 

Anmeld

20. marts 2013

o1Mutte

Haha, det er det samme herhjemme - og det trods jeg prøver at gøre det hyggeligt med blade og lign. 

Hehe jeg synes også jeg gjorde et ihærdigt forsøg denne gang. Det er mere hygge når min mand er med deri så er der en at snakke med (der er plads til to deri )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.