Hopper ud af sengen ?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
10 svar
3 synes godt om
20. marts 2013

Moaaar <3

De sidste par dage når Loke skulle sove til middag eller nattes. Hopper/ kravler ud af sin tremmeseng, meget hurtigt og uden at komme noget til. Som om han har gjort det , altid. Problemet er bare at selvom han ikke lige slår sig når han kravler ud, er 1salen og trapperne . Han er kun 2år og skal stadig ligge i tremmeseng og vores værelser er ovenpå . Kan man gå senge hvor højden på tremmerne er højre , eller hvad det nu hedder. Fot han er en høj dreng af sin alder .. Men vil da gerne føle mig tryg ved at putte min søn til ro. Så nu må vi nøjes med den der beskytter til trapperne men den kan han også kravle over . Er total forvirret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Moaaar <3 skriver:

HHvDe sidste par dage når Loke skulle sove til middag eller nattes. Hopper/ kravler ud af sin tremmeseng, meget hurtigt og uden at komme noget til. Som om han har gjort det , altid. Problemet er bare at selvom han ikke lige slår sig når han kravler ud, er 1salen og trapperne . Han er kun 2år og skal stadig ligge i tremmeseng og vores værelser er ovenpå . Kan man gå senge hvor højden på tremmerne er højre , eller hvad det nu hedder. Fot han er en høj dreng af sin alder .. Men vil da gerne føle mig tryg ved at putte min søn til ro. Så nu må vi nøjes med den der beskytter til trapperne men den kan han også kravle over . Er total forvirret.

Hvorfor skal han sove i tremmeseng.
Min søn bliver 2 denne uge og han kom i juniorseng for 1 md siden da han os kunne kravle ud.

Anmeld

20. marts 2013

Moaaar <3

Fordi jeg synes han er for lille endnu til at sove i junior seng ..

Anmeld

20. marts 2013

K&S

Moaaar <3 skriver:

Fordi jeg synes han er for lille endnu til at sove i junior seng ..

Vi pillede den ene side af tremmesengen, da Anton begyndte at kravle ud over - vi satte en sengehest istedet for 

Vi ville ikke risikere, at han kom til skade, hvis han kravlede over i løbet af natten...

Anmeld

20. marts 2013

Moaaar <3

K&S skriver:

Vi pillede den ene side af tremmesengen, da Anton begyndte at kravle ud over - vi satte en sengehest istedet for 

Vi ville ikke risikere, at han kom til skade, hvis han kravlede over i løbet af natten...

Sengehest ? Hvor finder man sådan en...kan du smide et billed ind

Anmeld

20. marts 2013

Bertris

Nogen børn kommer allerede i almindelig seng allerede fra 2-3 års alderen  
Ved jeg selv har sovet i almindelig seng fra jeg var 1 1/2 fordi jeg også kravlede over kanten på tremmesengen. 
- men hvis du ikke er tryg ved det ville jeg nok også pille siden af tremmesengen  

Anmeld

20. marts 2013

EnGodMor

Jeg ville os tage siden af tremmesengen, og så kunne i jo selv tage en lidt høje  højere låge ud til trappen, som jeres søn ikke kan kravle over. 

Anmeld

21. marts 2013

Moaaar <3

Hvis jeg piller siden af bliver han sikkert ved med at stå op .. Men okay mere sikkert

Anmeld

21. marts 2013

K&S

Moaaar <3 skriver:

Sengehest ? Hvor finder man sådan en...kan du smide et billed ind

Vi har købt en i IKEA - den hedder Vikare, håber linket virker 

http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/30099293/

Anmeld

21. marts 2013

Moaaar <3

K&S skriver:

Vi har købt en i IKEA - den hedder Vikare, håber linket virker 

http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/30099293/

Sådan n må vi ud og hente, tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.