Vores liv er beriget med en fantastisk søn på 1,5 som vi bare elsker så højt! Jeg er gravid med vores nummer to og vi glæder os til at blive til fire. Jeg går på barsel så hvis han er syg og sådan er han bare hjemme ved mig...
Og jeg må indrømme jeg altid frygter de dage! Har det så mega skidt med det! Han er skøn, sød og dejlig men har krudt i numsen og vil ikke den samme aktivitet mere end fem minutter af gangen :-( han sover kun en time til middag så når min mand arbejder 7-17 er det så mange timer at underholde ham i! Og når han er syg går vi jo ikke ud som fx i dag.
I dag er sådan en dag, og jeg er bare grædefærdig. Jeg kan ikke finde på flere lege!! Det kører jo bare i Ring og han gider kun så kort tid! Og lege selv kan han ikke, kun hvis jeg går og laver noget praktisk, men hvis jeg lige sætter mig for at hvile, kravler han på mig, bliver hysterisk fordi han vil have mig til et eller andet og så videre. Og der er bare så længe til manden kommer hjem!!!! Har lyst til at græde! Og føler mig som en dårlig mor fordi jeg føler timerne er så lange sådanne dage! Hvis vi bare kunne tegne i fx en halv time, men nej. Max fem min så gider han ikke mere, og så er 8-9 timer virkelig lang tid!
Jeg elsker ham men Hold os det er hårdt :-(
Anmeld