Jeg ved ikke hvad vi skal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. marts 2013

Anonym trådstarter

Vores liv er beriget med en fantastisk søn på 1,5 som vi bare elsker så højt! Jeg er gravid med vores nummer to og vi glæder os til at blive til fire. Jeg går på barsel så hvis han er syg og sådan er han bare hjemme ved mig...
Og jeg må indrømme jeg altid frygter de dage! Har det så mega skidt med det! Han er skøn, sød og dejlig men har krudt i numsen og vil ikke den samme aktivitet mere end fem minutter af gangen :-( han sover kun en time til middag så når min mand arbejder 7-17 er det så mange timer at underholde ham i! Og når han er syg går vi jo ikke ud som fx i dag.

I dag er sådan en dag, og jeg er bare grædefærdig. Jeg kan ikke finde på flere lege!! Det kører jo bare i Ring og han gider kun så kort tid! Og lege selv kan han ikke, kun hvis jeg går og laver noget praktisk, men hvis jeg lige sætter mig for at hvile, kravler han på mig, bliver hysterisk fordi han vil have mig til et eller andet og så videre. Og der er bare så længe til manden kommer hjem!!!! Har lyst til at græde! Og føler mig som en dårlig mor fordi jeg føler timerne er så lange sådanne dage! Hvis vi bare kunne tegne i fx en halv time, men nej. Max fem min så gider han ikke mere, og så er 8-9 timer virkelig lang tid!

Jeg elsker ham men Hold os det er hårdt :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Nemesis

hvis han kan lege selv når du laver noget praktisk så kan han jo også når du ikke gør..det er et spørgsmål om vilje..og han vil jo meget hellere have mor med i legen.

Har du prøvet at give ham fx. lego han kan lege med ved siden af dig???

Nu ved jeg ikke hvad han fejler i dag, men mange gange er en tur ud på en halv time godt for dem. Men kaster han op eller har diarré ja så kan jeg godt forstå i bliver hjemme.

ja det er hårdt at være alene hele dagen, men lidt sofahygge kan også være rart, en lille historie, lidt fjernsyn er også okay når man er syg.

Anmeld

20. marts 2013

lycly

Jeg kender det så godt! Både det med at det er svært at få tiden til at gå og det med den dårlige samvittighed. Jeg elsker min datter overalt på jorden, men puha jeg synes sådan en lørdag-søndag hvor min kæreste er på arbejde, er mega hårdt. Min datter har også krudt i røven og så er hun mega mor-syg for tiden. Så jeg kan ikke lige gå ud og vaske op mens hun leger i stuen, så vil hun med ud og op til mig.

Har desværre ikke de store råd til dig, ville bare sige at du ikke er den eneste der har det på den måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.