Hårfjerning - ben mm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skum/skraber

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.147 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

Sweet1978

Nu har vi haft så mange indlæg om intimbarbering, men jeg er nys på hvor mange der fjerner hår fra ben, armhuller mm. Og hvordan, jeg gør det med skum og skraber, har prøvet div. Weet produkter men kan ikke rigtigt få det til at virke. Jeg er ikke fanatisk at det skal væk hver gang der er det mindste hår, men sådan en gan hver 14dag når jeg lige har tid. Eller som nu hvor varmen kommer jeg jeg ved jeg kommer til at gå med bare ben.

Er der nogen der har prøvet den nye Weet "in shower" hvordan fungerer det og virker det?

Nå ved ikke lige hvorfor skum skraber blev overskriten på afstemningen og ikke punkt, men jeg kan ikke rette det, så os der gør såden må bare stemme andet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Mca<3

Har altid brugt skraber alle steder og det fungerer godt for mig ,, Ikke så vild med alle de kemikalier der er i alm hårfjernings produkter

Anmeld

24. juni 2009

Sweet1978

Tanja.. skriver:

Har altid brugt skraber alle steder og det fungerer godt for mig ,, Ikke så vild med alle de kemikalier der er i alm hårfjernings produkter

Nej der har du da en pointe, jeg har nu egentligt aldrigt tænkt over at der var mere i end i skum, men det tror jeg faktisk du har ret i.

Anmeld

24. juni 2009

Mca<3

Sweet1978 skriver:

Nej der har du da en pointe, jeg har nu egentligt aldrigt tænkt over at der var mere i end i skum, men det tror jeg faktisk du har ret i.

Tror godt nok det er noget krads-børstigt lort ..
Tænk det får håret til at falde af

Anmeld

24. juni 2009

tumle81

Jeg bruger skraber og har altid gjort det, har prøvet weet engang da jeg var yngre men synes ikke rigtig det fungerede :-(

Bruger engang imellem skum men ellers bare alm sæbe. Gør det altid i badet da jeg ellers synes at jeg får røde knopper eller eksem agtig kløen...

Fik engang fjernet hårene i bikini linjen med laser, men da nogle hår sække ikke er i produktion samtidig er det kommet igen, det skal lige siges at det er ihvertfald 10 år siden, og kom igen for ca 1½-2 år siden, så synes virkelig det er en effektiv metode omend temmelig dyr!!

Har prøvet med voks hos en proff. og det er da også fantastisk effektiv...

Knus Kathrina 22+1

Anmeld

24. juni 2009

PjuBa24

Jeg bruger Venus skraber og skum alle steder

Anmeld

24. juni 2009

SaNiNa

venus skraber og har altid brugt dem har prøvet veet engang og det var ikke lige sagen

Anmeld

24. juni 2009

Valle81

Hejsa

Jeg bruger engangsskrabere.

Jeg smører mine ben og armhuler godt ind i nivea creme, og så fjerne jeg hårerne. To fluer med et smæk, hårfri ben og cremen er smurt på:0)

Anmeld

24. juni 2009

Kaufie

Skraber i badet med mild sæbe som "glidemiddel"

Anmeld

24. juni 2009

Heidi.

En skraber.. Og så kommer jeg balsam på benene inden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.