Hvor tit kommer jeres børn i bad?? 1-3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Benjamins'mor

Hver anden - tredje dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

MorDk

Det kommer an på...

MEN har stemt hver 2. dag. Vores søn har slem børneeksem og tåler ikke vandet... ja det lyder mærkeligt, men det er sandt. Han bliver vasket grundigt for neden hver dag. Bad bliver hver 2. - 3. dag...

Anmeld

20. marts 2013

MorDk

Min datter kommer i bad x 1 ugentligt. Eller ved behov. Hun er 6 mdr. gammel ♥

Anmeld

20. marts 2013

MyLove E

MorDk skriver:

Det kommer an på...

MEN har stemt hver 2. dag. Vores søn har slem børneeksem og tåler ikke vandet... ja det lyder mærkeligt, men det er sandt. Han bliver vasket grundigt for neden hver dag. Bad bliver hver 2. - 3. dag...

Man kan godt ha vand eksem. Stakkels dreng.:-(

Ts: Her er det meget forskelligt vi har ikke så mange rutiner her hjemme:-( Men han kommer tit i brusebad som han ELSKER:-):-)

Men han bliver selvfølgelig vasket hver morgen:-)

Anmeld

20. marts 2013

Muhmi

Kommer an på hvor beskidt han er!

Nogle gange hver dag, andre gange kan der godt gå tre-fire dage imellem Så har stemt hver anden dag og det er det også ca. Vi prøver så gøre det 3 gange om ugen, men så er der jo én dag mere, derfor ikke helt hveranden dag

Anmeld

20. marts 2013

Zelinasmor

Ca. 2 gange i ugen da min datter har knopper på lår og overarme som bliver helt røde bagefter badning. 

Anmeld

20. marts 2013

Clisolka

Bella på 2,5 år kommer i bad hver 2. dag  Vi har lige været inde i en periode hvor hun var bange for det, så vi starter roligt op igen 

Anmeld

20. marts 2013

Misscbn

Elias2010<3 skriver:

Her kommer vores søn i bad hver aften.

Det kan måske godt glippe en saften i weekenderne når vi råhygger alt for meget

Min søn kommer max 2 gange om ugen med mindre han har spist fisk (ka ik tåle lugten ) eller hvis han er beskidt så kommer han selvfølgelig også i bad

han er fyldt med eksem på ryggen, og er født uden fostervand så hans hud er enormt tør så han tåler ikke alt det bad 

Anmeld

20. marts 2013

Laulund87

Om sommeren: Hver dag da hun sveder, hun får solcreme på og leger i sand.

Om vinteren: 2-3 gange om ugen. Synes slet ikke det er nødvendigt at gøre det oftere og hun har tør hud

Anmeld

20. marts 2013

lycly

Min datter kommer i bad 1-2 gange om ugen. Hun er ikke sådan suuuper vild med det, så jeg synes ikke der er nogen grund til at tvinge hende til at gøre det hver dag eller hveranden - så beskidt er hun heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.